»Film govori o ženskih glasovih, ki so bili skozi zgodovino preslišani, zavračani in zatrti, danes pa imamo priložnost, da o tem spregovorimo in obenem tudi začutimo vso bolečino, ki so jo morale ženske nekoč pretrpeti zaradi patriarhalno strukturiranih odnosov.«
»Imamo evropskega oskarja 2022. Imamo izjemno talentirano režiserko Urško Djukić in imamo kinematografijo, ki sodi v sam vrh evropskega filma. Želim si, da bi v Sloveniji lahko podpirali nadarjene filmske ustvarjalke in ustvarjalce ter omogočali boljše pogoje za ustvarjanje filmov v Sloveniji.«
»Patriarhalna družba je zatirala pravice žensk na vsakem koraku, njihovo vlogo v družbi in družini pa je pojmovala v okviru ideoloških okvirov in vrednot rimsko-katoliške cerkve, čemur so se tudi upirale posameznice in feministična gibanja. Film razkriva tiho trpljenje večine žensk, zlasti tistih iz nižjih družbenih razredov ter tako odstira del naše pozabljene zgodovine in pomeni tudi pomemben opomin za izgradnjo družbe pravičnosti danes.«
»Film ni klišejsko raziskovanje vprašanja 'ali je mogoče ljubiti dve osebi hkrati?', prej psihološki portret junakinje, ki si sebe lahko predstavlja v dveh čisto različnih življenjih; Claire Denis se ne ukvarja s tem, da bi jo poveličevala ali obsojala.«
»Jafarja Panahija so letos poleti odpeljali v zapor v Teheranu, zato je še toliko pomembneje prisluhniti, kaj nam sporoča v svojih filmih.«
»Romantične komedije že leta nisem posnela ne zato, ker bi žanr 'prerasla', pač pa zato, ker preprosto ni našla dovolj dobrega scenarija – do zdaj.«
»V času ekspanzije platform, kot so Netflix in podobni, je video na zahtevo postal dominanten način gledanja filmov. To me zelo žalosti, zato sem vsakega prikazovanja našega filma Sanremo v kinematografih izjemno vesel. Ko gledaš lastni film na velikem platnu, spoznaš, da ga sploh nisi delal za mali zaslon računalnika, saj filmsko delo, katerega estetika večinoma prisega na vizualne vidike filmskega pripovedovanja, s tem veliko izgubi,”«
»Vzornik je najbrž moj najbolj osebni projekt, postavljen v najbolj neosebno dobo novejše zgodovine. Iz napetosti med tema dvema poloma izvira to, kar me v filmu zanima in kar ga bo, upam, naredilo izvirnega.«
»Zabavalo me je, kako rade moderne tehnologije koketirajo z naravnim svetom. Logotip Twitterja je ptič, podatke shranjujemo v 'oblak', telefoni nosijo ikono jabolka ... hladni svet se poskuša približati organskemu, kar se mi zdi ironično«
»Z neverjetno čustvenim režijskim in snemalnim pristopom nas popelje v življenje mlade protagonistke, ki s pametnim telefonom v roki živi razpeta med sodobnim svetom in ruralno tradicijo dogovorjenih porok.«
»Grand prix podeljujemo zgodbi z močno simbolno predstavnostjo, ki ponuja vidnost neizpovedani brutalni resnici o nasilju nad ženskami za domačim pragom. Film daje glas tistim, ki redko delijo svojo bolečino – pripadnicam starejše generacije, ki so pogumno spregovorile o svojih osebnih izkušnjah.«