»Ker pa je Stanton preambiciozen, da bi vse življenje ostal pripravnik, kmalu prepriča osamljeno in zasanjano Molly, da skupaj pobegneta s presušene ravnine in začneta lastno točko mentalizma za petične Newyorčane.«
»Ali je cirkusantski 'poslovnež' Clem, ki odvisnike nase priklene z opijem in jih nato razstavlja kot spačke ter jih hrani z živimi kurami, res hujši od metod, po katerih bo Stanton posegel v visoki družbi?«
»Kulturna prireditev, kot je filmska projekcija, ko ljudje sedijo z maskami in v tišini, je bolj varna kot obisk trgovskega centra, in če se ne moremo izogniti nakupovanju, se tudi kinu ne bi smeli odpovedati.«
»Režiser prinaša komično, nadrealistično in čudno aktualno zgodbo o identiteti, spominu in izgubi, postavljeno v svet, ki ga je zajela skrivnostna pandemija.«
»Ustvarjalci so se odločili dogajanje v celoti omejiti na temačne in mrzle dvorne sobane (z nekaj izleti v naravo): v vsem filmu ni niti enega samega prizora življenja bodisi škotskih bodisi angleških kraljevih podolžnikov. Zdi se, da skuša Rourke še dodatno podčrtati, kako odrezani so bili vladarji v resnici od ljudstva, za katero naj bi skrbeli.«
»Noben detajl po njenih besedah ni prepuščen naključju, še posebej ne kostumografija – Maryjina krila, brez izjeme v temnejšem delu barvne lestvice, odražajo njeno jekleno voljo in vladarsko moč ter osamljenost visokega položaja.«
»Film sem nazadnje gledal pred devetimi meseci, ker sem želel do svojega dela pridobiti nekaj distance in se tako lažje poistovetiti z običajnim gledalcem. Zaradi vznemirjenosti mi to ni povsem uspelo, kljub temu pa sem užival ob toplem sprejemu občinstva.«
»Begunec Vučko in migrant Leo tako nehote postaneta krojilca usode podobno nesrečnih ljudi. Da bi rešila svoje finančne težave, se jih odločita prodati. In če se sprva še zdi, da jima za begunce ni vseeno, je iz dneva v dan v Leu in Vučku vse manj človeškega.«