»Danes morajo biti naše oči uprte v Beograd, kjer so študenti podvrženi velikemu nasilju totalitarnega, avtokratskega sistema. Namen shoda je, da nudimo podporo, četudi samo simbolično, današnjemu protestu v Beogradu.«
»Lahko pa najdemo veliko povezav. Tako direktnih v kontaktih med ljubljanskim županom in predsednikom v Srbiji, kakor tudi v načinu, kako koruptivno vodita svoje posle.«
»Eno Vučićevo, avtokratsko, primitivno in koruptivno, on bo z lažmi in nasiljem poskušal ohraniti oblast, in na drugi strani vse več ljudi, ki vidijo, kakšno je dejansko stanje tam, in opažam družbene spremembe med študenti in protestniki.«
»Mislim, da je danes Srbija spet svet in vsak razumen človek mora podpirati te študente, te proteste. Upam, da se val takšnih sprememb nadaljuje tudi drugod po državah nekdanje Jugoslavije in Evropske unije.«
»Ne zanima jih, kdo bo zmagal na naslednjih volitvah, ampak vztrajajo, dokler se ne ustvari vladavina prava in dokler institucije ne začnejo delovati.«
»Mislim, da je totalitarcev na svetu zadosti in se jim je treba upirati. To, kar delajo študentke, študenti, kar delajo ljudje v Beogradu, si zasluži podporo.«
»Podpiram mlade v Srbiji, ki se borijo proti korupciji, klientelizmu in avtokraciji.«
»Fakulteto izbiram na podlagi zanimanja iz otroštva.«
»Bodoče študente najbolj zanima težavnost študija, sprašujejo pa tudi, koliko je časa za obštudijsko življenje in študentsko delo.«
»Trenutno je povpraševanje veliko, saj poteka gradnja predora Karavanke.«
»Opažamo, da se kandidati najbolj zanimajo za študijske programe medicine in zdravstva.«
»Treba tudi tu zapolniti potrebe.«
»Trg potrebuje čisto vsakega mladega in pametnega človeka.«
»Na trgu se namreč vsak predstavlja s tem, kar zna, torej s kompetencami, ne s tem, kateri papir imaš.«
»Joj, mama … kaj če bi se kdaj pogovorila s kom, ki ni leta '45 bežal iz Slovenije?«
»Oh, ta Erasmus je ena bolj prijazna varianta tistega, kar je bila včasih vojska – cel kup parov je šlo narazen zaradi tega.«
»… gerontološki stand-up komiki so nam zdaj ugrabili kulturo …«
»A je res naloga umetnosti, da ljudem razlaga, v kako obupnem svetu živijo? Halo, kot da tega sami ne vejo …«
»Umetnost je bila zmeraj neke vrste vezivo med ljudmi. Zdaj pa smo padli v isto luknjo kot znanstveniki, ki zaradi svojih superspecializacij itak živijo v mehurčkih, pa kot razni fanatiki, ki jih zanima samo potrjevanje lastnih predsodkov, ali pa kot marketingarji, ki jim je ceneje molsti zmeraj iste paciente kot pa pridobivati nove.«
»Normalen folk ima itak Netflix pa You Tube pa milijon drugih kanalov, kjer pač spremljajo kulturo, kakršnakoli jim sede in kadarkoli jim zapaše in za komaj kaj denarja.«
»"Tokrat je zadnjič," sem mu rekla tiho, ko je nehal stresati mojo glavo in sem prišla do sape. Le zarežal se je. Tega seveda nisem rekla prvič. V zadnjih desetih letih sem bila neštetokrat v podobnem položaju. A razlika je bila, da sem tokrat verjela lastnim besedam. Prvič. "Tokrat je zadnjič. Naslednjič me boš lahko samo še ubil," sem rekla in si obrisala njegovo slino z obraza. Smejal se je, kakopak. Arogantno. Zmagovalno. Saj je smešno, mar ne?«
»"Pozabila sem, ne vem, kako je to mogoče, morda je ena od mojih vrlin, da se spomnim popolnoma nepomembnih zadev, pozabila sem, kako streha, pod katero te je strah, ni streha. Streha, pod katero te je strah, ni streha. Pozabila sem, ne vem, kako se je to zgodilo, da, če imaš streho, pod katero se bojiš živeti, je bolje, da ti je nebo streha."«
»To bi mi zlomilo srce, a ne bom vzgajala otrok v državi, ki ni demokratična.«
»Če ne morem biti prepričana, da bodo zagotovljene pravice moje hčerke kot mlade ženske, ne bomo ostali tukaj.«
»Če se jih samo pet odstotkov ne bo vrnilo, bo to katastrofa.«
»No, kmalu se 'zgodi' François (Grégoire Colin): moški iz njune preteklosti, ki je bil nekoč Jeanov poslovni in Sarin življenjski partner.«
»Jean je bil očitno tudi tisti, ki se je Sari pomagal postaviti nazaj na noge in ji pokazal drugačno, dejansko ljubečo zvezo.«
»Film ni klišejsko raziskovanje vprašanja 'ali je mogoče ljubiti dve osebi hkrati?', prej psihološki portret junakinje, ki si sebe lahko predstavlja v dveh čisto različnih življenjih; Claire Denis se ne ukvarja s tem, da bi jo poveličevala ali obsojala.«