»tudi sliko ljubezni sem nekje ukradla«
»Z letošnjim forumom smo skušali seči v drugo smer kot z lanskim. Z Vzhoda se selimo na Zahod, od skladatelja k skladateljici, od mlajše generacije k zreli generaciji, od nekoga, ki je bil predvsem igriv, k nekomu, ki je zelo poglobljen.«
»Mislim, da je program zelo raznolik tako v generacijskem pogledu kot v rešitvah, ki jih prinašajo skladbe.«
»Veseli me, da smo vzpostavili koprodukcijsko sodelovanje z zavodom Sploh in da bomo na festivalu lahko slišali tudi dve novi skladbi, ki sta ju ustvarila skladatelja sodobne slovenske improvizirane glasbene scene.«
»Namreč, izjavljalni položaj subjektke oziroma govorke je proč od vsega in vseh.«
»Da obstaja ta Ljubav, da je, da se subjektka nanj oziroma nanjo obrača, je za bralca, vsaj zame je bilo, odrešujoče.«
»Ženske, zbudite se!«
»Približal sem se prasili, ki traja in čaka....nič in vse mojega življenjskega vodila sta se mi spojila v eno samo čarovno besedo: sem.«
»Videla sem, kako je moja mama obudila moškega od mrtvih.«
»Vsi samo odlagajo to, o čemer se bodo morali enkrat izprašati, če bodo doživeli to srečo, da bodo imeli pred smrtjo čas za to.«
»Rodil si se, da se naučiš držati usta zaprta.«
»Hvaljen bodi oblak na travi!«
»Smodnika nisem zaduhal niti v lažni bitki.«
»Gre za nekakšno pesniško skladbo našega prostora in časa, ki nič ne skriva, vse vrže v ksiht ter prepriča z radostnim besom.«
»Če se je Ljubav ukvarjala s poskusom premika v sedanjosti, da bi se prihodnost sploh lahko zgodila, v Telesu postane jasno, da se premiki lahko dogajajo le v pokončni, gibki zasidranosti v telo, ki ni spoznano kot enostno, ampak nekakšna monada mnoštvenosti, prečijo ga zgodovine in možne prihodnosti, osebne, družinske, transgeneracijske, manjšinske, razredne. V pesnitvi se subjekt skozi telo odpre in da govoriti tem mnoštvenostim do roba izčrpanosti.«
»Poezija lahko vzbuja lepa čustva, včasih pa tudi kaj drugega.«
»Prihaja kot dokaj nova umetniška oblika in kot krovni izraz, ki zajema spoj elektronske glasbe, vizualij, improvizacije ter nastopov v živo. Live coder v živo komponirane glasbe ali vizualij pred našimi očmi ustvarja dogodek, ob katerem lahko plešemo, ob njem sedimo ali se vanj preprosto potopimo.«
»Obiskovalci lahko sodelujejo in spreminjajo instalacijo, tako da urejajo kodo s spletnim vmesnikom, izdelanim po meri, ki ga je mogoče upravljati z brskalnikom.«
»V živo kodirani vplivi«
»Ljubav reče greva deluje kot knjiga preživetja in hkratni priročnik neskladij, ki se jih vsi zavedamo, a o njih nihče ne govori.«
»Pesniška trojica, ki je generacijsko raznovrstna, bo tako na letošnji Vilenici poskrbela za zanimiv preplet heterogenega pesniškega izkustva.«
»Na mrežici sita lahko ostanejo vse knjige.«
»Možnost pretresanja imajo namreč 'prav vsi člani društva, na mrežici sita pa lahko ostanejo vse knjige – ne glede na zvrstne, žanrske in ostale opredelitve. Glasovanje poteka v dveh krogih, zmaga pa knjižno delo, ki je prejelo kar največ glasov kritiške žirije. Na tak način želimo pri podeljevanju nagrade zagotoviti tako strokovno težo kot tudi demokratičnost pri izbiranju nagrajenca.'«
»ki je s svojim odnosom, načinom in posebnim liričnim izrazom pravzaprav prvi največji slovenski pesnik po Francetu Prešernu«
»z zvočno-ritmičnimi elementi ter gramatično nepravilno sintakso omogoča uvid v presek individualne in družbene sodobnosti«
»Prinaša metapoezijo, ki prevprašuje položaj in smisel poezije v sodobnem svetu, hkrati pa prevprašuje tudi vse druge spoznavne tvorbe družbene zavesti in razmerja med njimi«
»prefinjeno besedno tkanje, v katerem izstopa valujoča, skrbno izpisana skladnja, ki izrisuje prostore in občutja«
»nudijo literarni užitek in s svojo večpomenskostjo dosegajo najvišjo raven pesniških stvaritev«
»Nekaj je gotovo: Opraviti imamo z zelo prepričljivo in tudi (formalno) inventivno nadgradnjo pesničine poetike in to dejstvo postavlja Krog v sam vrh trenutne pesniške produkcije na Slovenskem«
»To pesem pišete vi.«