»Razumeti moramo, kako deluje, njeno čarobno moč, da bi se zaščitili pred njo in bi, paradoksno, popolno uživali v njej. Zato pa moramo znati glasbo ne samo slišali, temveč jo tudi brati.«
»Na BBC 3 lahko predvaja samo klasično priredbo ljudske pesmi, ne pa ljudske pesmi same, saj radio stremi k pričakovani podobi oziroma 'da poslušalec ve, kaj pričakovati, ko preklopi na BBC 3'.«
»Kako radikalno se danes v primerjavi s preteklostjo razlikujeta poslušanje glasbe in glasbeni okus, je težko oceniti.«
»Heavy metal je zadnja prava oblika 'množičnega modernizma'.«
»Knjiga Electric Wizards nudi le površno klasifikacijo, ko skuša prikazati razvoj amplificirane glasbe.«
»Njegov elektronski preporod, moderni turbofolk in elektronsko-podivjana različica tehnofolk, takšen magnet je postal ravno zaradi posnemanja ponarodelih pesmi.«
»Ko pišem o politiki in feminizmu, potrebujem več svobode.«
»Delamo ves čas: pišemo, prevajamo, sodelujemo na pogovorih, obiskujemo festivale, se potegujemo za štipendije.«
»pretresanje, izbiranje, branje in formuliranje refleksije o devetih izbranih pesniških zbirkah«
»Festival Pranger eden redkih konceptualno zasnovanih dogodkov, ki omogoča poglobljenost in transparentnost ter poezijo dobro postavlja v ospredje kritike.«
»pretresanje, izbiranje, branje in formuliranje refleksije o devetih izbranih pesniških zbirkah«
»JAK-ovo preskromno financiranje in pomanjkanje prostora za kritiko.«
»je festival Pranger eden redkih konceptualno zasnovanih dogodkov, ki omogoča poglobljenost in transparentnost ter poezijo dobro postavlja v ospredje kritike.«
»pretresanje, izbiranje, branje in formuliranje refleksije o devetih izbranih pesniških zbirkah«
»JAK-ovo preskromno financiranje in pomanjkanje prostora za kritiko.«
»festival Pranger eden redkih konceptualno zasnovanih dogodkov, ki omogoča poglobljenost in transparentnost ter poezijo dobro postavlja v ospredje kritike.«
»So stvari, ki se jih lahko pove, in stvari, ki se jih ne sme povedati. Potem pa je tu še tisto, kar se pove zlahka, in tisto, česar se ne da povedati, kar je neupovedljivo z besedami, ki so na voljo. Slednje skuša Ana Pepelnik uloviti v zbirki To se ne pove.«
»včasih jezika preveč in včasih premalo«
»Pomemben se mi zdi tudi molk, saj se v njem skriva vse oziroma en cel kup pesmi«
»skupnost sklene: pomembno je biti mati«
»dela Simone Semenič niso posamična, niso elementi, kontinuiteta so.«
»Nečiste želje so zame svete.«
»Toda pisatelja pri osvetljevanju preteklosti ne zanima holokavst sam ali zapleteni potek in proces spreminjanja.«
»Refleksija o poraznem družbenem položaju žensk, še posebej lezbijk in prvoosebne govorke.«
»V njih z različnimi narativnostmi opredeljuje različne lege ženske, njen zgodovinski in sedanji družbeni položaj, njeno vlogo v patriarhalnem in 'postpatriarhalnem' času, zlorabe, zatiranje, podrejanje, a tudi njeno osvoboditev in razbremenitev.«
»Toda pisatelja pri osvetljevanju preteklosti ne zanima holokavst sam ali zapleteni potek in proces spreminjanja. Bolj se posveča spominskim podobam, skoraj s fotografsko natančnostjo tudi predmetnosti, vzdušju in vtisom, ki se pri tem oblikujejo.«
»Vse niti dogodkov povezuje gledališki oder možnosti, ženske like pa povezuje odsotnost Janeza, idealnega moškega.«
»bi jaz morala povedati zadnjo repliko«