»Z igralskim kolegom Anžetom Zevnikom sva se znašla v svetu, kjer se Brecljeve besede spojijo z glasbo, povežejo z materialom, scenografijo in lutkami, tako da vse skupaj deluje zelo bogato. Za naju je poseben izziv, kako najti preseke, ki omogočajo, da bo vse zazvenelo tako lepo, kot si predstava zasluži«
»Že sam Calderon de la Barca razvije dramski stil, ki ga imenuje konceptizmo. S tem konceptizmom združuje različne nivoje dramatike znotraj enega samega dela, združuje tragično, commedie dell'arte, ljubezenske zgodbe in ostalo.«
»Za Tihomirja Milovca ima gledališče formativen pomen v odnosu do dela, ki ga je opravljal kot kustos v Muzeju za sodobno umetnost v Zagrebu (MSU). In obratno. Ko je oblikoval svoje gledališke scenografije, je deloval kot kustos«
»Gledališke prizore je po njegovem mnenju obravnaval kot kustos. Zanje je iskal idealne konceptualne rešitve. Opremljal jih je s konceptualnimi idejami in objektnostmi. Sledil je vektorjem obeh poklicev. Tako je gradil svoj vizualni total.«
»Šlo je za izrazito scenski oziroma ritmično-vizualno-glasbeni spektakel, ki ga je bilo nemogoče žanrsko opredeliti kot gledališče, opero ali balet, čeprav si je dogodek izposojal prvine pri vseh teh oblikah.«
»In ko pomislim, da se nekje v zapuščeni železniški dvorani 140 ljudi zahvaljuje za pravkar doživeto, začutim moč svojega poklica, ki hrani počasi izzvenevajočo človečnost.«