Ključna beseda: kustos

24. oktober 2022

»Kustos je strokovnjak, ki stoji za svojim izborom.«

Umetniški svet ZDSLU-ja je poudaril pomen kustosa in njegovega izbora.
4. oktober 2022

»Gre za ustvarjalce, ki v Pomurju dejansko živijo in ustvarjajo ter od tam tudi kulturno učinkujejo.«

Kustos Jani Pirnat opisuje ustvarjalce v Pomurju, ki dejansko živijo in ustvarjajo v regiji.
4. februar 2022

»neobičajna kombinacija muzealca-kustosa in scenografa dela posebnega in kompleksnega umetnika«

Po besedah Dragana Živadinova je Tihomir Milovac 'neobičajna kombinacija muzealca-kustosa in scenografa', ki dela posebnega in kompleksnega umetnika.
4. februar 2022

»Za Tihomirja Milovca ima gledališče formativen pomen v odnosu do dela, ki ga je opravljal kot kustos v Muzeju za sodobno umetnost v Zagrebu (MSU). In obratno. Ko je oblikoval svoje gledališke scenografije, je deloval kot kustos«

Živadinov razmišlja, da ima gledališče za Tihomirja Milovca formativen pomen v odnosu do dela kot kustosa v Muzeju za sodobno umetnost v Zagrebu ter obratno, ko je oblikoval svoje gledališke scenografije.
4. februar 2022

»Gledališke prizore je po njegovem mnenju obravnaval kot kustos. Zanje je iskal idealne konceptualne rešitve. Opremljal jih je s konceptualnimi idejami in objektnostmi. Sledil je vektorjem obeh poklicev. Tako je gradil svoj vizualni total.«

Po mnenju Živadinova je Tihomir Milovac gledališke prizore obravnaval kot kustos, iskal idealne konceptualne rešitve ter sledil vektorjem obeh poklicev pri gradnji svojega vizualnega totala.
2. november 2021

»Prinaša regionalno odprtost, zlasti v srednjo in jugovzhodno Evropo«

Komisija je utemeljila izbiro Matevža Čelika za kustosa EPK-ja leta 2023 v Temišvarju, saj prinaša regionalno odprtost, zlasti v srednjo in jugovzhodno Evropo.
2. november 2021

»Izkušnje stalnega sodelovanja, aktivacije v težkih kulturnih, družbenih in organizacijskih kontekstih ter upravljanja obstoječih virov bodo zelo koristne pri vodenju kompleksnega kuratorstva«

Komisija meni, da bo Matevž Čelik s svojimi izkušnjami koristen pri vodenju kompleksnega kuratorstva, saj je stalno sodeloval in deloval v težkih kulturnih, družbenih in organizacijskih kontekstih.