»Razstava Z brega na breg resda daje vpogled v Huzjanovo novejšo umetniško produkcijo, spontano kratko 'popotovanje' iz ateljeja do galerije, a vendarle je nemogoče spregledati dejstvo, da v isti sapi deluje kot refleksija in kritika številnih družbenih procesov, ki so se zgodili v umetnikovem življenjskem okolju v preteklih treh letih.«
»Na razstavi prepleta koncepte, forme, prostore, ljudi in odnose, s katerimi se je srečeval v preteklih treh letih. Te 'vsestranske in kondenzirane 'prevode' lahko kot vedno doslej beremo skozi fotografije, objekte, slike, knjige in performans; vendar raje kot skozi izrazne medije potujemo skozi umetnikove intimne zgodbe, ki občutljivo razkrivajo premike v osebnih in družbenih odnosih.«
»Jaz pa sem mnenja, da smo problem feminizma mi vsi.«
»Med umetnostnimi zgodovinarji imamo veliko razprav o razlikah in povezavah med umetnostjo in politiko...«
»Kustos je strokovnjak, ki stoji za svojim izborom.«
»Če se je s tem mislilo na označevanje posameznih umetnikov in umetnic ob njihovih eksponatih s pridevniki, ki so bili zapisani kot prvo občutje za njihov umetniški izraz, ki pa so bili že dan po otvoritvi odstranjeni, da ne bi koga zavajali...«
»Ni pa dobil svojega zadoščenja gostujoči kustos, ki je sicer pripravil bogat in raznovrsten avtorski projekt aktualne in aktivne slovenske umetniške generacije.«
»Poleg te generacije pa se dejansko solidariziramo z zaščito svobodnega in gostujočega kustosa v njegovem delovanju večina umetniških ustvarjalcev, ki smo združeni v regijskih društvih in skupaj v naši krovni organizaciji.«
»Gre za ustvarjalce, ki v Pomurju dejansko živijo in ustvarjajo ter od tam tudi kulturno učinkujejo.«
»In kljub začetni ideji o galerijski predstavitvi sodobne prekmurske umetnosti geografija ni vzdržala, kar je verjetno tudi posledica odprtosti meja EU-ja.«
»Zgodovinski prepih panonske ravnice zaznamuje Pomurce, da se različnih ustvarjalnih angažmajev lotevajo z nekoliko rezerviranim, preudarnim premislekom, zaradi česar mnoga umetniška dela odlikujejo večplastnost, poglobljenost in intimna izpovednost.«
»neobičajna kombinacija muzealca-kustosa in scenografa dela posebnega in kompleksnega umetnika«
»Za Tihomirja Milovca ima gledališče formativen pomen v odnosu do dela, ki ga je opravljal kot kustos v Muzeju za sodobno umetnost v Zagrebu (MSU). In obratno. Ko je oblikoval svoje gledališke scenografije, je deloval kot kustos«
»Gledališke prizore je po njegovem mnenju obravnaval kot kustos. Zanje je iskal idealne konceptualne rešitve. Opremljal jih je s konceptualnimi idejami in objektnostmi. Sledil je vektorjem obeh poklicev. Tako je gradil svoj vizualni total.«
»Prinaša regionalno odprtost, zlasti v srednjo in jugovzhodno Evropo«
»Izkušnje stalnega sodelovanja, aktivacije v težkih kulturnih, družbenih in organizacijskih kontekstih ter upravljanja obstoječih virov bodo zelo koristne pri vodenju kompleksnega kuratorstva«
»Imam občutek, da so se prvotne zamisli tistih velikih žensk, ki so želele opozoriti, da je enakopraven položaj žensk v družbi naraven pojav, uresničile zgolj individualno, medtem ko celotna družba še zmeraj tipa v poltemi.«
»Telo je nekaj najiskrenejšega, kar imamo, in nikoli ne laže, le spremljati ga moramo in mu prisluhniti.«
»Odgovornost za trenutno razstavo v Škucu je prevzela mlada kustosinja Anja Guid, vsestranska oseba, ki je ta projekt vzela zelo resno.«
»Nemški filozof in kulturni teoretik Peter Sloterdijk pravi, da je vsesplošno družbeno ozračje vse bolj pod vtisom 'neopuritanskega razpoloženja', vendar je hkrati očitna 'globoko segajoča pornifikacija komunikacije'.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju