»Danes nam je lahko Leonardo neke vrste spodbuda v smislu celostnega zajetja sveta in življenja. Kot etični in ekološki vidik pa je v njegovem delu prisotno spoštovanje vseh bitij ob zavedanju, da imamo zgolj ta svet, za katerega smo vsi soodgovorni.«
»Monografija celostno predstavlja Leonardovo delo. V njej bralec dobi potrditev, da je bil 'radoveden človek številnih talentov, ki je združeval danes nezdružljivo'.«
»Tandem Eclipse ugotavlja, da identično govorico uporabljajo tudi drugi deli državne administracije pri ravnanju s človeškimi tujerodnimi vrstami: begunci in begunkami, migrantkami in migranti. To govorico želi vizualizirati.«
»Ustvarjata podobe, ki prikujejo pogled, ga zavežejo, včasih tudi s subverzijo pornografske imažerije - k razmisleku in opredelitvi; da se v tem svetu, kjer nas bombardirajo s podobami, kakšna le izlušči od drugih in nas izzove.«
»Zelo sva vesela, da lahko znova restavrirava svoje delo na zidu. Ko sva ga spravila na zid, si nisva znala predstavljati, da bo zid tako hitro padel. Tudi to, da je najino delo preživelo ta dogodek in se bo zdaj kot spomenik ohranilo za prihodnje rodove.«
»Gre za spomenik sedanjosti in prihodnosti, še posebej v času, ko je vse bolj priljubljeno graditi zidove. Še toliko bolj sva vesela, da lahko zbledele barve znova poživiva – to bo po letih 1998 in 2012 že tretjič. Zato sva se odločila, da obnoviva te žive barve, da bi ljudem dala jasno vedeti, da svoboda ni večna, temveč jo je treba ohranjati iz dneva v dan, kot majhen šibak ogenj.«
»festival reportažne, dokumentarne fotografije, leta 2014 pa so ga z novo, mlado ekipo razširili v festival fotografske umetnosti. To ni nujno fotografija, lani smo denimo razstavili zvočno umetniško instalacijo štirih zvočnikov v prazni sobi.«
»Mladi razmišljamo interdisciplinarno, ker živimo v svetu, ki je interdisciplinaren: prepletamo video, 3D, internet itd. Živimo v svetu podob, vizualij, ki jih lahko pregibaš, premešaš, predelaš, preoblikuješ v kipe, instalacije, zvočne slike. Ko smo se odmaknili stran od fotografije, smo odprli polje vseh teh kreativnosti, nepričakovanih položajev, iz katerih lahko umetnik dela izkušnje, instalacije, performanse.«
»Morda z manj (teoretske) obremenjenosti do lastne pisave in z manjkajočo samorefleksijo, kajti zdi se, da prav notranja svoboda in distanca do sebe kritično določata status 'nesocializirane' performans-kritike.«
»Inštrumenti in elementi, ki proizvajajo zvok, so skozi podvojitev, odtegnitev in odtujitev njihove funkcije soočeni z lastno nezmožnostjo – ali pa gre nemara za njihovo ohranitev in poveličanje skozi zamrznitev?«