»Nato si je s predstavitvijo svojih psiholoških študij zaprl možnosti napredovanja in se še bolj posvetil 'lastnemu izumu', upodobitvam obrazov z do zadnje potankosti ekspresivnimi obrazi, ujetimi v joku, kriku in zehanju.«
»Gre za način, da nismo v položaju, ko gremo v države in jemljemo njihovo znanje, ampak se povežemo s tistimi, ki tam delajo, da pridejo k nam in v dialogu z nami predstavijo, kar sami želijo oziroma kar se jim zdi pomembno iz njihove zbirke ali institucije.«
»Manjše ureditve, polne presenečenj, si sledijo na povezavi cesta–hiša–vrt. Terasa pod pergolo za hišo je namenjena družabnemu življenju, od tod pa se odpre pogled na vrt, trato, polno cvetočih sadik potonik, različnih hortenzij, rododendronov in vrtnic. Okrasni vrt na zahodni strani preide v zelenjavni vrt z leseno uto.«
»Pri tem seveda zasledujemo različne cilje, med njimi je tudi ohranjanje našega okolja, a je ta vidik, priznam, v naših prizadevanjih še vedno premalo poudarjen.«
»Razstava Misliti pogoje našega časa je izredna priložnost za takšno predstavitev in za poklon solidarnosti, preprostosti in zmernosti, ki morajo postati vodilo našega življenja.«
»To je še posebej pomembno ob usmeritvi Slovenije v 'zeleno, ustvarjalno, pametno' gospodarstvo.«
»Najslavnejši Prešernov portret ‒ njegov avtor je Franz Kurz von Goldenstein ‒ je denimo nastal več kot leto dni po pesnikovi smrti.«
»Če pogledamo, kaj vse se pripisuje Jakopiču, Groharju, Matiji Jami in Mateju Sternenu, lahko sklenemo, da so imeli izredno plodovita življenja: vsak od njih bi moral živeti skoraj dvesto let, da bi naslikal vsa dela, ki jih z njim povezujejo.«
»Organizirane kriminalne skupine uporabljajo umetnine za zavarovanje poslov z drogo, obenem pa je posameznika tudi pametneje podkupiti z dragoceno sliko kot s sto tisočaki, ki jih je lahko izslediti.«
»Pri organiziranem kriminalu opažam določen vzorec: storilci ukradejo umetnino, nato ustvarijo tri ali štiri kopije za prodajo, original pa obdržijo zase.«
»Začetek pokopavanja označuje gradnja mavzoleja, kvadratne kapele v izmeri 5 X 5 metrov, v katero so umestili sarkofag od 30 do 40 let stare gospe, skupaj s predmeti, ki so predstavljeni na razstavi.«
»Njih navadnost, običajnost naj ne zavaja, avtorico namreč zanima zgodba za predmetom, tako tista, ki se je napisala njegovemu ustvarjalcu v procesu nastajanja, kot tista, ki se začne zapisovati takrat, ko ta najde svoj dom.«
»Naslova sem se domislila že pred 15 leti, a ga nisem nikoli uporabila. Pred nekaj leti mi je umrla mama in prejokala sem več kot prej v celotnem življenju. Zdelo se mi je, da je zdaj primeren čas, da uporabim ta naslov.«
»Ta razstava v bistvu tematizira najbolj čustvene trenutke v mojem življenju, dobre in slabe, srečo in pekel, kombinacijo globokega čustvenega brnenja, gnetenja, prebujenja – to je tempirana bomba čustev, ki sem jo nastavila v galeriji.«
»Hvaležna sem za obstoj gibanj MeToo in Time's Up, saj si ženske, ki prej niso imele glasu, zdaj upajo spregovoriti. Ampak sama sem že od nekdaj govorila o teh stvareh.«