»Ko prideš v moja leta, imaš na razpolago samo še preostanek svojega življenja, da narediš prav, nimaš več vsega življenja. Počasi se osredotočam na to, kar je zame zares pomembno.«
»Žalostno, a nepresenetljivo je gledati, kako samooklicane 'feministke' izvajajo seksistične napade na Ivanko Trump. V njihovem norem svetu je seksizem sprejemljiv, če je uperjen proti njihovim političnim nasprotnikom.«
»Tu tiči zaplet: uživamo metati drobtinice Ivanki, da jih ona posesa. To je tista umazana resnica, ki je v središču mojega dela. Zabavno je, v užitek nam je, ob tem se počutimo močne in želimo si s tem nadaljevati.«
»Slikarstvo za Šušnika pomeni dolgo, prijetno in hkrati izjemno nevarno ter suspenza polno potovanje skozi presečišča različnih časov, pri čemer ne išče ene, temveč hkrati dve temeljni prasliki ali paradigmi, ki sta zajeti v eni sami sliki.«
»Kot pravi, nalaga pozicija novejšega slikarstva v novem tisočletju seznanitev z vsaj dvema temeljno novima izhodiščema: prvo je neobvladljiva količina podob v vseh sferah sodobnega življenja, ki slikarju oz. slikarki narekuje konceptualizacijo slikarske podobe, drugo je teža 'zgodovinskega spomina' slikarstva kot medija.«
»Položaj slikarstva v novem tisočletju ne upravičuje več nedolžnosti v pojmovanju slike kot izpraznjenega mesta brez spomina in zgodovine, niti nedolžnosti slikarske izkušnje, ki bi omogočala ugodje v varnem zavetju avtonomije umetniškega dela.«
»Tehnologija s svojim razvojem - v polju umetnosti še prav posebej - odpira nove sfere in načine ustvarjanja, omogoča nove estetike in poraja nove teme, tudi načine obnašanja, oblikovanja misli in ne nazadnje videnja sveta.«
»Ime Carla Fabergéja, ki je s svojimi stvaritvami oskrboval tako ruskega kot številne evropske dvore, je znano po vsem svetu. V našem muzeju raznolike zbirke, ki je nastala v njegovi delavnici, nismo še nikoli razstavili v celoti. Pričujoča razstava bo prvič združila zelo raznolike izdelke ‒ od nakita do dragocenosti, ki so krasile palače.«
»Razstavljena dela lahko sprejmemo tudi kot prepričljivo alternativo prevladujoči usmeritvi tistega segmenta sodobne umetnosti, ki gradi na dematerializaciji umetniškega predmeta in njegovi zamenjavi s kratkotrajnimi simulakri virtualne resničnosti.«
»Nas svežina idej, poglobljen razmislek o potencialih likovne govorice in njena analitična tematizacija soočajo z raznolikimi nagovori, ki nas pritegnejo s svojo estetsko dognanostjo, formalno inventivnostjo in širokim razponom pomenskih odtenkov.«