»S kolektivnim sodelovanjem lahko namreč v izredno pomembni zgodovinski razpoki skozi neizmerne tokove, ki jih odpira, skozi različne materialne strukture, iz katerih je narejena, skozi zamenljive ploskve tenkega stekla, ki jo transformirajo v kolektivni spomin, pa tudi skozi naključja, mete kocke in zasuke usode, ki jo utemeljujejo in kanalizirajo, bolje razumemo naš svet.«
»Lahko razumemo stališča drugih, se postavimo v isto razpoko in po možnosti oživimo kritični odnos do pereče problematike.«
»Gre za motive, ideje, ki ju spremljajo v določenem trenutku, in če imata srečo in naklonjenost, običajno oblasti, potem nastane končni izdelek, ki stoji nekaj dni ali tednov, nakar se vzpostavi stanje, kot je bilo prej.«
»Je poklon preteklosti in prihodnosti obenem – neke vrste retro-futuristična oblikovalska krajina – kar jo umešča v središče trenutne sedanjosti.«
»Z izrazito jasnostjo in likovnimi elementi, ki jih je razpoznala v njej, je umetnica v akvarelih, ki jih predstavljajo različice otokov in otočja, popolnoma osvobojena akademsko začrtanih likovnih principov, z jasno, konstruktivno črtno risbo ubrala pot k stilizaciji v ploskovno abstrahiranje.«
»Umetnik se po kustosinjinem mnenju 'ni zadovoljil z izpovedjo, ki bi bila zanimiva zgolj zaradi forme same, njenih ekspresivnih ali monumentalnih razsežnosti, temveč se je z veliko senzibilnostjo prepustil iskanju obdelave materiala in distinktivnemu razpoznavanju, dojemanju in čutenju umetniškega, vitalnega, sporočilnega, ujetega v lepoto in izraznost materiala pa tudi prostora, površine in svetlobe, predvsem pa svojega notranjega nagovora'.«
»Tandem Eclipse ugotavlja, da identično govorico uporabljajo tudi drugi deli državne administracije pri ravnanju s človeškimi tujerodnimi vrstami: begunci in begunkami, migrantkami in migranti. To govorico želi vizualizirati.«
»Ustvarjata podobe, ki prikujejo pogled, ga zavežejo, včasih tudi s subverzijo pornografske imažerije - k razmisleku in opredelitvi; da se v tem svetu, kjer nas bombardirajo s podobami, kakšna le izlušči od drugih in nas izzove.«
»Beremo jih lahko kot koncentrične kroge ali pa kot krožnico, ki v spirali navidezno izginja v neskončnih razsežnostih prostora, s čimer spominja na simbolno predstavitev časa.«