»Poleg zanimive metaforike in izčiščenega sloga roman ponudi poglobljeni uvid v izjemno travmatično izkušnjo – pogosto je v mladinski književnosti tabu že smrt, za samomor pa velja to še bolj.«
»Mogoče ga odlikuje nekakšna nenavadna kombinacija točnega reševanja abstraktnih matematičnih modelov z ravno pravimi, tipičnimi lastnostmi in uporaba zelo splošnih principov statistične fizike in teorije kaosa, kot je na primer ergodičnost.«
»V nekoliko bolj fizikalnem žargonu bi rekel, da iščem točno rešljive modele neravnovesne univerzalnosti. Oziroma rigorozno mikroskopsko razlago običajnih in neobičajnih makroskopskih dinamičnih pojavov.«
»Sodi med tiste konservatorje, ki so v svoji dolgoletni praksi znali združevati delo na terenu s konservatorsko teorijo in uveljavitvijo slovenskega konservatorstva v širšem evropskem prostoru.«
»Nagrada nam najprej seveda pomeni potrditev za dobro opravljeno delo. Ustvarjanje filmov je ekipni šport, tako da ta zmaga ni samo moja, je nagrada vseh nas, ki smo pri projektu sodelovali. Vsi smo v tem svetu, tako da se že veselimo novih priložnosti in izzivov. Z direktorjem fotografije Nikom Kranjcem sva se v Cannesu večkrat pošalila, da je po letih garanja to šele naš začetek. Osebno upam, da mi bo ta nagrada odprla vrata v širši filmski svet, saj si želim s tem profesionalno ukvarjati na svetovni ravni.«
»Dela komedije, saj sem mnenja, da svet jemljemo preveč resno. Ljudje bi se morali več smejati, zato upam, da bom lahko nekoč to omogočil čim več ljudem. Komedija je kot žanr zelo zanemarjena in ne dovolj cenjena.«
»Delam komedije, saj sem mnenja, da svet jemljemo preveč resno. Ljudje bi se morali več smejati, zato upam, da bom lahko nekoč to omogočil čim več ljudem. Komedija je kot žanr zelo zanemarjena in ne dovolj cenjena. Sklenil je, da je njegov največji cilj, da komediji da spoštovanje, ki si ga zasluži, in pokaže svetu, da je narediti dobro komedijo tudi velika umetnost.«
»Nagrada tantadruj že dvanajst let predstavlja sinonim za ustvarjanje skupnega kulturnega prostora, danes, ko so nas pretekla leta tako resnično in zares soočila z različnimi mejami, pa predvsem krepi povezanost, solidarnost in zavedanje, da moramo svojemu občinstvu dati več kot kadar koli prej.«
»Odličnost slovenskih organizacij in projektov za Naturo 2000 v evropskem merilu dokazuje tudi osem projektov, ki so bili med nagrajenci in finalisti nagrade LIFE, in pet projektov, ki so se uvrstili med finaliste evropske nagrade natura 2000.«
»Bil bi lažno skromen, če bi rekel, da mi to ne pomeni zelo veliko. Vsaka nagrada, posebej stanovsko priznanje, mi predstavlja veliko potrditev za opravljeno delo v vsej karieri ali – če poenostavim – v življenju«
»Treba se je zavedati, da kamera zleze povsod in da je treba vse skupaj skrčiti … in to je to. Nisem imel posebne filozofije niti tehnike, ampak mogoče sem bil kar talentiran za to«
»Preciznost, subtilnost, mirnost in neverjeten občutek za filmski jezik so zaščitni znak njenega dela ... Skozi njeno igro pronicata dostojanstvo in veličina ne glede na status in velikost vloge, ki jo uprizarja.«
»Če rečemo konkretno, govorimo o današnji vojni v Ukrajini ter nešteto vojn in vojaških spopadov, ki trenutno potekajo v svetu. Destrukcija človeškega dela in življenja je vedno bila, je in bo naša skupna zgodovina.«
»Podobe dela so brutalne, težke in boleče, a obenem pripovedujejo intimno in čustveno pretresljivo zgodbo posameznika, ki ga je vojna potisnila v nečloveške razmere življenja. Posebna kakovost dela je, da strahotam ni podlegel, temveč se je z njimi pokončno spopadel in našel izhode iz nikoli prej domišljenih in predstavljajočih stanj. Kaže na vero v upanje človeka, da premaga in preživi še tako brutalne razmere.«
»Schrader je ključna osebnost novega Hollywooda, ki je v poznih 60. letih prejšnjega stoletja revolucioniral podobe, estetiko in jezik ameriške kinematografije.«
»Brez pretiravanja lahko rečemo, da je eden najpomembnejših ameriških filmskih ustvarjalcev svoje generacije, režiser, na katerega sta močno vplivali evropska kinematografija in kultura, ter trmasto neodvisen scenarist, ki kljub temu zna delati po naročilu in se samozavestno premikati po hollywoodskem sistemu.«
»Schrader gre v korak s to sodobnostjo ne le z neutrudno intelektualno in sočutno radovednostjo, temveč tudi s presenetljivo sposobnostjo krmarjenja po tehnološkem razvoju filma ter njegovih produkcijskih in distribucijskih sistemih.«