»Nina Šenk je skladateljica s tehničnimi spretnostmi, ki kažejo visoko stopnjo zrelosti.«
»Skladateljica izhaja iz enega tona, na katerega se lepi nov material in počasi ta ton spreminja.«
»Ob prihodu v dvorano in prvem srečanju z orkestrom seveda ne gre brez obvezne treme in strahospoštovanja, ki ga vedno začutim ob spoznavanju z glasbeniki, s katerimi še nisem sodelovala.«
»Spremembe so vidne, a niso več tako drastične, počasi so spremenile naša življenja, subtilno vplivale na vsakega posameznika, še vedno je prisotna negotovost, morda strah ‒ neka temna senca, s katero poskušamo živeti dalje.«
»Razmišlja o zvoku v prostoru in ga uporablja na neverjetno barvit način za doseganje največjega mogočega učinka globine.«
»Ne dam vedno sola prvi violini ali solo violi, ampak imajo kratke sole vsi po vrsti, tudi dvanajsta violina, sedma viola, sedmi violončelo in sem se igrala s tem individualizmom v orkestru, nisem šla samo po postavljeni hierarhiji, ki jo poznamo, in vključila tiste glasbenike, ki so pri standardnih delih bolj v ozadju.«
»Dirigentu Matthiasu Pintscherju, ki je skladbo tudi že izvajal, popolnoma zaupam pri delu in skupaj so ustvarili čudovito interpretacijo.«
»Direktor fotografije je edinstven poklic, ki ga v enaki meri zaznamujejo tehnična in tehnološka spretnost ter umetniška tankočutnost in talent.«
»Nominirane prevajalke in prevajalca za letošnjo Sovretovo nagrado je izbrala petčlanska strokovna komisija.«
»Gainsboroughev namen je bil s sliko pritegniti pozornost, restavratorska dela pa so razkrila neverjetne tehnične spretnosti, ki jih je umetnik prikazal s svojim paradnim konjem.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju