2. junij 2023

»osrednjo pozornost namenja iskanju barvnega in tonskega ravnotežja med figuralnimi liki in papirnato osnovo, ki ga doseže predvsem z odvzemanjem barv in močnih kontrastov. Tekstura kože in oblačil se na večini posnetkov preliva v papir. Gledalec zato ne more več razločiti, kateri fragmenti so originalni in katere je ustvaril s posebnimi učinki novih tehnologij, kaj je površina telesa in kaj papir«

Kustosinja je opisala umetnikov pristop k ustvarjanju in estetiko njegovih del.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
1. februar 2023

»Ko gledalec ne more več razločiti, kaj je površina telesa in kaj papir.«

Opisuje, kako umetnik Robert Kusterlet ustvarja iluzijo med površino telesa in papirja.
23. avgust 2021
22. december 2023

»Pri restavriranju papirja ni tehnologije.«

Tina Buh poudarja pomen ročnega pristopa pri restavriranju del na papirju.
7. april 2022

»Nekaj natisnjeno na papirju.«

Klemenčič je med predstavitvijo rezultatov preiskave navedla, da sedem odstotkov učiteljev poučevalo le s klasičnimi metodami, 'nekaj natisnjeno na papirju'.
30. junij 2022

»Na papirju videti tako.«

Premier Golob je odgovoril na vprašanje o Sloveniji kot žrtvi lastnega uspeha.