»Ubesedene podobe in upodobljene besede ... Dvojina, dvojnost opazovanja, dvoumnost in preprostost, prostranost in čistost sklaplja besedilo s sliko, fotografijo razpre z zadrgo, odpre z gumbi in jo spusti ujeti čas v zgodbi, v tistem neskončnem prostoru, v katerem se obzorji stakneta.«
»Njuna vizualno-besedna umetnost je izrazno subtilna in večpomenska: včasih besede potegnejo podobo v melodijo, drugič podoba pritegne besede v ritem. Vzajemnost obeh elementov in interakcija z ostalimi vplivi v prostoru, kjer so njuna dela nameščena, odzvanja v zvočno-vizualni harmoniji, ki jo sestavljamo s svojo prisotnostjo.«
»Muzej povezuje čudovite in zelo bogate zbirke Padovanske univerze, ki upovedujejo osem stoletij zgodovine znanosti v mestu ter se posvečajo razvoju vesolja in Zemlje, evoluciji življenja na Zemlji in nato človeka, posvečajo pa se zlasti odnosu med človekom in okoljem.«
»Na Rabu je umrla ena tretjina interniranih. Na italijanski strani namenoma brišejo ta del njihove preteklosti. To zanikovanje veliko pove o tem, kako se en cel narod še danes noče soočiti s svojimi dejanji.«
»Prelomnica osvetljuje vpliv podnebne krize v Evropi skozi prizmo različnih družbenih odzivov – od migracij, ki jih sprožajo okoljski dejavniki, prek ekološke tesnobe in aktivizma pa do alarmantnega naraščanja populistične retorike. Serija raziskuje, kako pospeševanje podnebnih katastrof poglablja družbeno polarizacijo in spodkopava temelje naše kolektivne odpornosti.«
»Najina glavna motivacija je ustvariti družbeno usmerjeno vizualno upodobitev podnebne krize. Slike okoljskega razdejanja so pogosto zajete z razdalje – bodisi z letalniki ali pa se osredotočajo na celotno sliko naravnih in infrastrukturnih posledic. Naju zanima podrobnejši pregled takšnih situacij – kako ekstremni podnebni pojavi vplivajo na posameznike? Kako strah, ki izhaja iz takšnih razmer, prispeva k razvoju sovražnih ideologij?«
»Sopostavitev samotne silhuete z neskončnim obzorjem ustvari trenutek refleksije, v katerem se čas ustavi. Hkrati fotografija opozarja na to, da je dobra arhitektura brezčasna in vedno znova aktualna.«
»Svetilnik s svojo pojavnostjo nevsiljivo, a hkrati močno zaznamuje prostor, v katerem stoji. Z drugimi besedami prostor spreminja v kraj in ga na novo definira. Arhitektura je globoko vpeta tako v fizični kot tudi miselni svet.«
»Fotograf namreč ne le dokumentira, temveč s svojim delom (re)konstruira vidni svet; skozi ustvarjanje podobe (pre)oblikuje arhitekturo, prostor, materialnost – in s tem realnost samo.«
»To mi je v čast. Ampak najbrž sem prvi režiser, ki na tem odru pravi: Želim si, da ne bi nikoli posnel tega filma – v zameno za to, da Rusija ne bi napadla Ukrajine, da ne bi umorila več deset tisoč mojih rojakov, da ne bi zasedla naših mest – a ne morem spremeniti zgodovine.«