»Zgodba kamniške smodnišnice je na las podobna zgodbi celotne Evrope, ki jo več deset let trajajoča deindustrializacija nezadržno spreminja v muzej in turistično atrakcijo.«
»V njegovih fotografijah je zato moč zapaziti elemente klasične tranzicije, značilne za postsocialistične države, ki temelji na prenašanju nekdanje javne lastnine v zasebne roke.«
»Postavljata nas v območje 'nedolžnosti', preden je sprožilo fotoaparata povzročilo, da smo se zavedeli samih sebe – pred objektivnostjo, pred tehnologijo, pred uporabnostjo.«
»Prelomnica osvetljuje vpliv podnebne krize v Evropi skozi prizmo različnih družbenih odzivov – od migracij, ki jih sprožajo okoljski dejavniki, preko ekološke tesnobe in aktivizma, pa do alarmantnega naraščanja populistične retorike.«
»Zanima naju podrobnejši pregled takšnih situacij – kako ekstremni podnebni pojavi vplivajo na posameznike? Kako strah, ki izhaja iz takšnih razmer, prispeva k razvoju sovražnih ideologij?«
»Eden izmed načinov, s katerim to dosegam, je, da se preizkušam v različnih tehnikah fotografiranja in obdelave fotografij, drugi pa, da svoje fotografije oddajam v fotografska tekmovanja, kar mi pomaga, da sledim standardom, ki so iz meseca v mesec višji. Doseči tako dober rezultat na velikem mednarodnem tekmovanju je izjemna potrditev, da delam dobro.«
»Koža je površina svetlo-temnih ali barvnih kontrastov, različne napetosti in strukture površine. Rob kože (okončine) je oster v primerjavi s kožo, ki se v senci mehko »združi« s kožo drugega dela telesa.«
»Rob sence na eni strani (kontrastno) omejuje eno površino, na drugi strani pa senca/površina mehko prehaja v drugo površino. Poigrava se s simetrijo, križanjem črt in smeri, s svetlim in temnim, vdolbinami in izboklinami. Fotografija v nas vzbudi željo po dotiku (da to kožo pogladimo in jo začutimo pod prsti).«
»Pri nekaterih opažam na primer manjše napake, ko fotografijo v temnici, recimo, prehitro osvetlijo. Postopek moraš seveda spoznati. Zame so zanimive fotografije, ki se med drugim zdijo ponesrečene.«
»Ta spodleteli element je v bistvu nastal med samim razvijanjem fotografije. V studiu sem jo naredil s pomočjo povečevalnika, razvil pa sem jo tako, da sem spustil kemijo po sami shemi, tako da v bistvu prikazano podobo narekuje sama shema, ki je bila narejena po Valvasorjevem bakrorezu.«
»Da se zloži toliko neznank, kot jih potrebujemo za izvrstno pokrajinsko fotografijo, mora fotograf imeti veliko sreče, obenem pa neskončno veliko potrpežljivosti, predanosti, nadarjenosti, znanja in navsezadnje tudi časa ter energije, ki ju je pripravljen vložiti včasih v eno samo fotografijo. Vse te elemente vsebujejo Ivančičeve fotografije, ki niso samo statistični rezultat naštetih dejavnikov, pač pa se v njih začuti predvsem tista prava in čista ljubezen do fotografije in fotografiranja. Torej to, kar je za pokrajinsko fotografijo češnja na ogromni torti, narejeni iz dela in truda.«
»Razbija utvaro 'iskrenosti' zgrajenih predstav in spodbuja gledalce k razmišljanju o vplivu politike in medijev na naše dojemanje družbene resničnosti ter o tem, kako lahko ta percepcija vpliva na naše družbeno in politično delovanje.«