»Primer spolne zlorabe, celovečerni dokumentarec režiserke Alison Kuhn pa bo skupaj s petimi ženskami, 'ki so bile – tako kot tudi režiserka – med avdicijo za film spolno zmanipulirane in zlorabljene, postavil v odrsko mizasceno, ki deluje kot protistrup toksične avdicije'.«
»Pred letom dni je film Sestre prav v Franciji začel svojo veliko in pomembno pot in v čast mi je, da leto pozneje še vedno živi in najde pot do src ljudi v Franciji, pa tudi drugod.«
»Njegova veličastna in pristna umetniška prezenca je tako močna in prepričljiva, da so oči občinstva uprte vanj, kjer koli se pojavi. Timon Šturbej se s širokim razponom čustev in podob ustvarjalno in pristno zlije z vsako vlogo. Njegova igra je mnogovrstna. Njegov nastop je s subtilnimi izrazi in sugestivno prisotnostjo razorožujoč, večplasten in zasvajajoč – pravo utelešenje igre.«
»Zelo pozorno spremljamo razvoj pandemije covida-19. Naša prednostna naloga ostaja varnost naših gostov, občinstva in osebja.«
»Naš cilj je bil sprva distribuirati celovečerne filme v španskem jeziku, posnete v zadnjih dveh letih, ki še niso bili predvajani v kinematografih.«
»Ogled filma v kinu je lahko izjemno hipnotično dejanje. Doma je s tablico veliko težje ohraniti fokus, ki ga potrebujete, da vas film resnično povleče k sebi. Hipnotični kino je hkrati poklon in razširitev izkušnje gledanja filmov v kinu.«
»Bal sem se, da bo obratno, da bodo ljudje ostali doma in si filme raje ogledali z domačega kavča. Verjetno se to ni zgodilo tudi zato, ker ni bilo zaprtja. V tem smislu sem vesel.«
»Scenarij je anarhičen in analitičen. Ironičen in samokritičen. Psovaški in umetniško ambiciozen. Feminističen in falusoiden. Iskren in prevarantski. Trezen in pijan. Drogiran in čist. Abstinenčen in 'jebački'. Kot življenje.«
»Ljubezenska zgodba o partnerju, ki je prilagojen vsem potrebam ženske, a hkrati (vsaj na prvi pogled) nima duše, je eden redkih filmov tega žanra v zadnjem času, ki mu uspe konvencije romantične komedije združiti s premislekom o sodobnem človeškem stanju.«
»Film Neskončni dve minuti je premišljena sestavljanka kot Nolanov Tenet ali serija Dark, le da niti malo holivudsko spektakelska ali heglovsko nemška, pač pa izrazito japonska: čudaška, čudaško smešna in skrajno simpatična.«