»Vsaka članica in član ekipe, tako kreativne kot tehnične in produkcijske, je odprla glavo in srce ter dala velik del sebe v film. Ta nagrada pomeni, da lahko filmi, četudi so narejeni v skromnejših produkcijskih razmerah, gredo naprej in najdejo pot do gledalcev, če smo iskreni in pogumni.«
»da nadaljujemo zgodbo, ki je povezana z lokalnim okoljem, razbija ustaljene vzorce in ponuja svežo perspektivo. Upam, da bodo gledalci uživali v filmu, in da jih bo našel tam, kjer je najbolj vredno, v srcu.«
»Kot smo sporočili preteklo jesen, si je festival v Cannesu vzel pravico, da glede na razvoj svetovne epidemiološke situacije spremeni datum izvedbe.«
»Čeprav je bila poteza pričakovana, bo med festivaloma sledil verižni učinek. Beneški filmski festival naj bi se začel 1. septembra, kar zaradi novih datumov Cannesa pomeni, da bo med vodilnima evropskima filmskima festivaloma le dober mesec premora.«
»Pod črto ni Parazit niti komedija niti grozljivka, pa čeprav premore močne elemente obeh žanrov ‒ način, kako režiser na videz brez truda manevrira z njima, je kazalnik njegovega ogromnega dometa. Zdi se, kot da skuša v postmodernistični maniri zamajati temelje srhljivke in v njeno matrico vpisati element anarhije in kaosa.«
»Smisel celotnega projekta je ustvarjati skupne kulturne dogodke na slovenski in hrvaški strani Istre, cilj projekta je povezovanje gledalcev ter ustvarjati nova kulturna stičišča v istrski regiji.«
»Ivan z ženo živi v majhnem mestu Torviscosa v Furlaniji v Italiji. Nekega dne se odloči, da se odpravi na pot, ki ga bo popeljala v kraje otroštva, zato, da se končno spravi z občutkom krivde, ki ga nosi v sebi že od malih nog.«
»Marca se bodo (na spletu) zbrali predstavniki filmske industrije ter podprli in osvetlili naš izbor filmov. Poleti bomo, 70 let po začetku festivala, dobili nov začetek: občinstvo se bo lahko v kinih na prostem poklonilo filmarjem in njihovim ekipam.«
»Pomembno je, da filmski industriji trg ponudimo še v prvi četrtini leta. S spremembo festivalskega formata bomo v letu 2021 zaščitili zdravje vseh gostov in podprli ponoven zagon filmske industrije.«
»Tri ganljive upodobitve, ki razkrivajo edinstvene osebnosti njihovih likov in oživljajo zapletenost mladostniškega epa o nedolžnosti, ljubezni, zavisti in želji ‒ ter nimajo druge možnosti, kot da izstopijo iz okvirov stalnega nadzora.«
»Odslikava intimen boj posameznika, vpetega v razredni boj družbe, ki bi ga že morali preseči, vendar se skozi film soočimo s kruto realnostjo, da smo še vedno v istem brezizhodnem položaju«
»Res je sicer, da nam Bellocchio predstavi tudi kaotičnost razmer, v katerih je potekal sploh prvi proces proti mafiji v Italiji, kaotičnost, ki jo mestoma začini s svojskim humorjem (pregovorna jezikovna bariera med Sicilijanci in 'drugimi' Italijani), a njegova osredotočenost je namenjena predvsem Buscetti in razlogom, ki so ga pripeljali do tega, da je postal tisti 'prvi.'«