»Predvsem Slovenci smo še posebej veseli vsakršnih povezovanj, ker se lahko zdi, kot da smo skoraj odrezani od sodelovanja z državami nekdanje skupne države. Upam, da se s takimi druženji tudi to spreminja in da bodo iz njih počasi zrasla tudi pogostejša profesionalna sodelovanja, v čemer vidim največji potencial programa Reacting as a Star.«
»Najprej bi želela poudariti, da je neljubi zaplet nastal z vodstvom muzeja, ki je najprej pisno potrdilo predlagani razstavni stroškovnik, ki je vključeval tudi moj avtorski honorar, potem pa je iz meni neznanega razloga zavrnilo plačilo izdanega računa.«
»Želimo v okviru festivala ustvariti platformo, ki bo našim igralcem dala možnost, da se spoznajo s tujimi igralskimi agenti in večjimi režiserskimi imeni.«
»Gre za imena, ki morda splošni javnosti niso znana, so pa zelo velika v stroki in upam, da bodo naši igralci tako prišli do večje uveljavitve in prepoznavnosti, da se jim bo odprl širši prostor za ustvarjanje in pot do večjih projektov.«
»za režiserja značilno sanjski in sanjav filmski podvig«
»politični in aktualni, a hkrati intimni in vselej prežeti z neposrednim življenjskim feminizmom«
»Za nami sta dve leti spletnega dogajanja in vračamo se k vznemirljivosti in neposrednosti dogodkov v živo. Hkrati ohranjamo močno spletno ponudbo.«
»Po osemnajstih letih delovanja v javnem interesu jasno zavedamo odgovornosti festivala kot množične kulturne prireditve, zato želimo aktivno prispevati k iskanju odgovorov na okoljsko krizo, tako z ozaveščanjem kot z lastnim delovanjem.«
»Grand prix podeljujemo zgodbi z močno simbolno predstavnostjo, ki ponuja vidnost neizpovedani brutalni resnici o nasilju nad ženskami za domačim pragom. Film daje glas tistim, ki redko delijo svojo bolečino – pripadnicam starejše generacije, ki so pogumno spregovorile o svojih osebnih izkušnjah.«
»Babičino seksualno življenje, kratki animirano-dokumentarni film režiserk Urške Djukić in Emilie Pigeard, ki je v zadnjem letu pobral številne nagrade doma in po svetu, nas bo skozi pričevanja naših babic popeljal v zgodovino patriarhalnega zatiranja v 'varnem zavetju' pogosto idealiziranega družinskega okolja.«
»Ne pomeni ne, feministično zakonodajno gledališče, kratki dokumentarec gledališke skupine Madalena-Berlin v režiji EveGlorie Fernández Pérez bo približal triletni proces nastajanja in izvajanja gledališke forumske predstave, s katero se je skupina odzvala na uvajanje Istanbulske konvencije v evropskih državah, predvsem Nemčiji, in tako aktivno prispevala k razumevanju problematike in preprečevanju nasilja nad ženskami.«