»Izjemno ganljiva zgodba, dodelan scenarij in izjemno aktualna tema, ki obravnava svobodo govora, neodvisnost medijev in pomen raziskovalnega novinarstva v današnjem času, so me takoj pritegnili.«
»Ne morem ostati ravnodušna do tako javnega in brutalnega napada osebe, ki na Poljskem zaseda izjemno pomemben položaj pravosodnega ministra in generalnega državnega tožilca.«
»Naš film je poskus okrepiti glas tistih, ki nimajo glasu. Problem migracij se bo še naprej večal in kmalu ga bomo občutili čisto vsi. Na Poljskem pa se to problematiko obravnava samo z ene plati, s perspektive vladne propagande, ki ima en sam cilj – ustrahovati družbo.«
»Ko smo se projekta lotili, nisem mogla razumeti Elminega stališča, tega, da je odpustila svojemu napadalcu. To ni bilo v mojem spektru čustev: sama ne bi nikoli odpustila. Elma mi je pojasnila, da je bilo zanjo odpuščanje edini način, da je našla mir, da je lahko živela naprej.«
»Čeprav so igralci v glavnih vlogah budisti, pa so se vedli neprimerno in s svojimi telesnimi gestami ter dialogi ponižali vrednote menihov.«
»Verjeti moram v svet zunaj svojega uma. Verjeti moram, da imajo moja dejanja še vedno pomen, tudi če se jih ne spomnim. Verjeti moram, da je svet še vedno tam, ko zaprem oči. Ali verjamem, da svet še vedno obstaja? Je še vedno zunaj? Da. Vsi potrebujemo ogledala, da se spomnimo, kdo smo. Sam nisem nič drugačen.«