»Daje nam učinkovito, to predvsem pomeni preko čustev jasno opredeljeno informacijo o iranski diktaturi, v kateri so človekove pravice žensk eden od osnovnih mehanizmov ohranjanja te diktature.«
»Vse, kar tam po festivalu ostane – ne samo smeti, temveč vse, kar ni 'imanentna prvina okolja' in česar tam poprej ni bilo – velja za stvar, ki ni na svojem mestu.«
»Menim, da je lep opis, ki misel pelje dlje, onkraj konkretnega koncepta smeti, in zajame vse, česar brez nas ne bi bilo tam ali kar zaradi človekovega posega ne bi bilo spremenjeno. Ljudje smo ustvarili gromozansko količino neimanentne snovi.«
»Gradiva je ogromno. Obstaja cela knjiga njenih pisem, toda tisto, česar se poskušam dokopati, kar je precej težko videti, in morda mi ne bo uspelo, so njegova pisma njej.«
»Podobo Patricie Highsmith večinoma določajo zadnja leta njenega življenja v Švici in sloves mrke, ljudomrzne avtorice kriminalnih romanov, prav takšne, kot mi je bila predstavljena kot majhni deklici.«
»Ko sem v Švicarskem književnem arhivu začela proučevati pisateljičine beležke in dnevnike ter se srečala z njenimi nekdanjimi prijatelji v različnih državah, sem bila ob odkritju povsem drugačne Patricie Highsmith onkraj znane podobe nadvse presunjena in osupla: prelepa mlada ženska z izredno romantično noto in poetičnim slogom, ki je v divjem povojnem New Yorku uživala neverjetno dejavno ljubezensko življenje – obenem pa tudi ganljiva in nepozabna osebnost, ki se je vztrajno zaljubljala v vedno nove ženske.«
»Scenarij, v katerem je raztresenega kokaina približno trikrat toliko kot v Brazgotincu, ji na pot postavi pisan nabor bolj ali manj butastih ljudi, da jih lahko razmrcvari, "protagonistko" pa obravnava kot klasični arhetip psihopatskega serijskega morilca, ki sledi zgolj in samo svojemu morilskemu nagonu.«
»Niti za hip si nisem mogel predstavljati, da bi Iliri v filmu govorili hrvaško – ali, še huje, angleško. Jasno pa je, da je ilirski jezik, ki ga uporabljamo, filmska konvencija – morali smo si ga izmisliti.«
»Nočem mistificirati zadev, ampak primerna karizma 'klikne' ali pa ne. To, ali bo vloga funkcionirala, ni odvisno samo od igralčeve poklicne sposobnosti, ampak tudi od njegovega značaja, intuicije.«
»Odzivi so se zvrstili v razponu 360 stopinj: nekateri filma nikakor ne marajo, nekatere filmske kritike izrazito moti domnevno pomanjkljiva narativno-dramaturška linija, razne nacionaliste pa film moti, češ da Iliri že niso bili taki barbari, da so imeli sijajne palače …«