»Moramo preklopiti, in to hitro. To je po mojem mnenju največja zgodba našega časa – razprava o prehodu iz revščine v prosperiteto in zmožnost znanosti, da obvlada sodobne zahteve po več in več energije.«
»Veliko je preklinjanja, golote, nasilja. Verjamemo, da ni nujno, da je tako. Naše društvo povezuje ustvarjalce, ki si želijo ustvarjati onkraj takšne poetike«
»S filmi se ukvarjam že od Navzikaje iz Doline vetra, pa je ta poster prva stvar, za katero me je zares pohvalil. 'Suzuki-san', mi je rekel, 'to je res izjemno.' Rekel je, da je to najboljše, kar sem kdaj naredil. To je bil velik namig. Torej, nobenih napovednikov. Absolutno nobenih TV-oglasov. Nobenih oglasov v časopisih!«
»Gre za zgodbo, ki se razgrinja od bede do blišča, iz razmer zapiranja rudnikov in občutka brez prihodnosti. Orkester jim je igral, medtem ko so jedli kaviar. Navdihujoče je njihovo sporočilo, kaj vse je mogoče.«
»Zaupala sta Francu. Pri šestnajstih sta verjela, da ne bo prelomil zaupanja, ki se je spletlo med njimi. Franco je bil njun prijatelj in, roko na srce, kaj bi lahko storila? Nista imela možnosti. Takrat ni bilo gibanja #MeToo.«
»Killers of the Flower Moon je monumentalno dolg film, ki se odvija v počasnem tempu, a točno ve, kam je namenjen, in niti sekunde ne zapravi. To je vijugasto delo stare šole, takojšnja ameriška klasika, skoraj steinbeckovska v svoji pozornosti na podrobnosti in svojem pravičniškem besu.«