»Ko sem naredil poskusne fotografije in jih kazal Stefanu, se mu je zdelo, da bi bilo najbolje zadržati te prizore, čeprav ima raje razkadrirane filme, akcijske prizore. Ko sem začel komplicirati, mi je ves čas govoril: 'Za to, kar ti potrebuješ za ta film, so ti dolgi nepremični kadri čisto v redu.'«
»Odslikava intimen boj posameznika, vpetega v razredni boj družbe, ki bi ga že morali preseči, vendar se skozi film soočimo s kruto realnostjo, da smo še vedno v istem brezizhodnem položaju«
»Če ne drugega, svoje like vsaj prisili v soočenje s posledicami njihove ideologije, pa naj bo to v obliki ciničnega priznanja agenta KGB-ja, da 'upor razume, ker delavci samo ščitijo svoje ustavne pravice'.«
»Ko tej pošasti oz. šefu, ki spolno zlorablja igralke ali sodelavke, ne damo obraza, s tem vzpostavimo možnost, da so to različni ljudje, ne samo pošast z imenom in priimkom. Hkrati pa je ta neprikazana pošast ves čas v ozračju.«