»Zaradi revščine v naši državi veliko ljudi podobno sanjari, da bodo nekoč uspešni v svojem življenju. To morda razloži velik uspeh hollywoodskih in bollywoodskih filmov v Afganistanu in Pakistanu, saj jih veliko ljudi gleda v želji, da bi sami živeli tako kot liki v filmu. Sanjajo o boljšem življenju.«
»Resnično menim, da ima odbor za cenzuro pomembno vlogo pri preprečevanju, da bi tovrstne zgodbe prihajale na velika platna ... in to resnično duši ustvarjalnost.«
»Grozljivke morajo pokazati nekaj, česar doslej še nismo videli, da je lahko občinstvo popolnoma šokirano. Veste, ne gre samo za to, da bi se ljudje radi prestrašili: ljudi je že strah.«
»Naš največji izziv je narediti emotivno močan film, ki bo našel svojo pot do gledalcev. Menimo, da je sporočilo filma, da ne smemo nikoli izgubiti upanja, v trenutnih časih še kako pomembno. Ljubezen in strast do filma vedno zmagata, to sta koncepta, ki sta nad politiko in mejami.«
»Sam bi ga kljub Malickovim očitnim namenom sicer zgolj s pridržkom uvrstil v družbo Bressona, Dreyerja in Ozuja, predvsem zato, ker je njegov celostni pristop, temelječ na gibljivi kameri in razkošni zvočni opremi, v primerjavi z omenjenimi (ali pa z lastnimi zgodnjimi mojstrovinami) skoraj baročen.«
»Vsi Rusi, ki smo jim prikazali film, vključno z ruskimi novinarji, so dejali, koliko zelo so uživali v njem in so ga pohvalili. /…/ Rečejo dve zadevi: da je smešen, vendar resničen.«
»Detektivke stare šole namreč izhajajo iz posledic ameriške prohibicije in korupcije, ki ji je sledila, v njih pa spremljamo zagrenjenega, moralno kompromitiranega antijunaka, praviloma zasebnega detektiva, ki ga je življenje tako utrdilo, da je 'trdo kuhan'.«