»Naši starši so bili idealistični. Razmišljali so o tem, da bomo imeli več možnosti v življenju, kar morda resnično imamo, a je na drugi strani ekonomski položaj za nas precej težji, česar pa niso predvideli.«
»Relevantnost teme, dodelan scenarij in precizna režija Urše Menart, izvrstna igralska zasedba z Evo Jesenovec na čelu ter vsi preostali avtorski prispevki tvorijo prepričljivo celoto. Generacijska problematika je aktualna in pereča, a jo film obravnava z inteligentno noto humorja, absurda in topline.«
»Okvir zgodbe je, da policisti najdejo Maro, ki je vozil avtomobil pri starosti štirinajstih let in mu nihče ne verjame, da je dejansko celo republiko prevozil sam. Ko ga začnejo zasliševati, začne pripovedovati zgodbo, v kateri je meja med resničnostjo in lažjo zelo zabrisana. Prav ta element neke dvojnosti mi je bil zelo zanimiv.«
»Zimske muhe so primer nove, izvirne filmske govorice, v kateri pripovedovanje z manjkajočimi deli v zgodbi ponudi presenetljivo sveže doživetje likov, njihovih medsebojnih razmerij in upodobljenega hladnega zimskega sveta z otoki svetlobe.«
»Glavni junak Dizi se je zataknil na prehodu v zrelo življenjsko obdobje. To se kaže v pomanjkanju življenjske motivacije, konfuznosti, odtujenosti dekadentnosti in cinizmu, s katerim brani svoj življenjski status quo. Kako v takem stanju duha navezati pristen, topel ali vsaj normalen medčloveški odnos, najti vsaj začasno vodilo skozi življenje ali motiv za premik z mrtve točke?«
»Ni lepa na tak način kot filmske zvezde. Kljub temu da ima eno markantno potezo – širok nasmeh, ki si ga deli z bratom Ericom – je njen obraz anonimen kot pri modelih na naslovnici revije Vogue.«
»Nihče še ni posnel romantične komedije, v katerem se zaljubita na primer teroristični ugrabitelj in odlagalka toksičnih odpadkov, a Čedno dekle se temu približa: kot da so se trudili ustvariti čim manj simpatična protagonista, okrog katerih bi zgradili film.«
»Vedno se lahko prenovimo, ampak drevesa in kozlički bodo ostali in počakali na nove stvari.«