»Z njo bomo javno podprli promocijo branja, ozaveščali o pomenu branja, bralne pismenosti in bralne kulture.«
»Se bralec ne poglobi v celoti v besedilo, ne dojame vseh kompleksnih razmerij v informativnem besedilu.«
»Letošnji dosežek pri bralni pismenosti nam gotovo ne more biti v ponos.«
»Slovenija s svojimi rezultati uvršča pod povprečje OECD-ja.«
»Vedenje, kakšna je bralna pismenost med četrtošolci, kako razumejo zapisano in kako znajo to sporočati naprej, je zelo pomembno, saj je vse v šoli zelo povezano s tem, kako znamo brati in prebrano razumeti ter sporočati naprej. V osnovni šoli imamo še čas, da sprejmemo določene ukrepe, z bralno pismenostjo pa se je treba ukvarjati tudi v srednji šoli.«
»Vendar imamo pri doseganju tega cilja pred sabo še velike izzive.«
»Bralna pismenost učencev je eden od pomembnejših dejavnikov, ki določa učno uspešnost posameznika.«
»Bralna pismenost mora biti splošni del kurikula, spretnost, ki se razvija pri vseh predmetih.«
»Z vzpostavitvijo pogojev za učinkovit napredek na področju bralne pismenosti bomo v Sloveniji lažje dosegli gospodarski napredek, izvajali politiko trajnostnega razvoja in krepili socialno kohezijo.«
»Proces vseživljenjskega učenja je na nacionalni ravni možno učinkovito udejanjati le s stalnim razvojem kompetenc na področju bralne pismenosti v vseh starostnih skupinah prebivalstva.«
»60 let pomeni, da danes berejo za Bralno značko otroci v osnovni šoli, toda za Bralno značko smo brali tudi njihovi starši in stari starši.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju