»To je težka odločitev, ki smo jo sprejeli kot odziv na novo uredbo EU-ja o preglednosti in ciljnem oglaševanju političnih vsebin (TTPA). Žal TTPA uvaja pomembne dodatne obveznosti za naše procese in sisteme, ki ustvarjajo nevzdržno raven zapletenosti in pravne negotovosti za oglaševalce in platforme, ki delujejo v EU-ju.«
»Meta namreč uvaja spremembe svojih storitev v EU-ju in od uporabnikov Facebooka in Instagrama zahteva, da bodisi privolijo v obdelavo svojih osebnih podatkov za oglaševalske namene bodisi plačajo, da se jim oglasi ne prikazujejo.«
»Meta je vedno znova poskušala upravičiti obsežen komercialen nadzor, pod katerega postavlja svoje uporabnike. Njena nepoštena izbira 'plačaj ali privoli' je najnovejše prizadevanje podjetja, da legalizira svoj poslovni model.«
»Poslovni modeli, ki temeljijo na nadzoru osebnih podatkov, so na več točkah neskladni z GDPR-jem in čas je, da organi, pristojni za varstvo osebnih podatkov, ustavijo družbo Meta pri nepošteni obdelavi podatkov in njeno kršenje temeljnih pravic uporabnikov.«
»Sodišče Evropske unije je v svoji sodbi izrecno priznalo, da je naročniški model, kot je ta, ki ga predstavljamo, veljavna oblika soglasja za storitev, financirano z oglasi.«
»O skupnem bančnem računu nikoli nisva razmišljala. Ko sva potovala po Evropi, so vedno ožigosali le Franciscov perujski potni list, mojega francoskega seveda ne. Železniške vozovnice sva v fizični obliki kupovala na postajah in jih nato zavrgla. Tega scenarija nikoli nisva predvidevala.«