»Železnice niso ne le do okolja prijazne, ampak so tudi odporne proti krizam.«
»Podpiramo ljudi v težkih obdobjih in krepimo naše podjetje z novimi kvalificiranimi delavci.«
»Glavni strateški cilji, ki jih želimo doseči z nadgradnjo ali pa tudi novogradnjo, so povečanje prepustnosti prog, doseganje standardov TEN-T, kar je tudi evropski pogoj, narediti vlake prijaznejše za javni potniški promet ... Da bi nam čim več ljudi uspelo nagovoriti, da uporabljajo vlake, pa moramo zagotoviti konkurenčen čas vožnje.«
»Ampak glavni učinek te dvotirnosti bo povečanje števila vlakov, kar pomeni tako imenovan taktni vozni red, ki bi v koncih razbremenil ceste od Kranja do Ljubljane.«
»Naša želja je, da bi bil državni prostorski načrt za dvotirnost proge do Kranja sprejet naslednje leto, tam nekje do junija.«
»Tudi tu je vlada že sprejela sklep o pripravi državnega prostorskega načrta.«
»Pripravljamo strokovne podlage za to, da bomo lahko začeli pobudo za državni prostorski načrt.«
»Potovalni čas med Ljubljano in Koprom si prizadevamo skrajšati z zdajšnjih slabih dveh ur in pol na eno uro.«
»Zaradi ponavljajočih se napadov sindikati pozivajo k ostrejšim varnostnim ukrepom za delavce v javnem prometu.«
»Hitri vlak na tej progi trčil v drevo na tirih.«
»Na vlaku pa ni bilo poškodovanih.«
»Zaradi neurja je na prometni jugovzhodni progi prizadeta tudi oskrba z električno energijo.«
»Vse morebitne potnike pozvali, naj ostanejo doma.«
»Stroške za že kupljene vstopnice jim bodo vrnili ali pa jih bodo lahko uporabili kakšen drug dan.«
»Lahko potrdim, da davi vozijo vsi vlaki, tako na vzhodni progi, kar velja že od sobote, kot na atlantski progi, kjer smo že v nedeljo imeli skoraj normalne razmere, in na severni progi, kjer smo v nedeljo imeli tri vlake od štirih, ki danes vozijo normalno.«
»Identificirali smo določeno število profilov, ki bi bili lahko odgovorni za sabotažo.«
»Gre za natančne in zelo ciljno usmerjene sabotaže, kar je po njegovih besedah značilno za delovanje skrajne levice.«
»Če ni bilo jasno prej, pa so izkušnje med EP-jem pokazale, kakšne težave ima Deutsche ban z zanesljivostjo in točnostjo.«
»Ko se celo Britanci, ki niso ravno razvajeni, ko gre za stanje njihovih železnic ... pritožujejo, vemo, da je nekaj res narobe.«
»Mimoidoče prosimo, naj ne uničuje ograje in naj progo prečkajo na označenih mestih.«
»Zavedamo se, da so opozorilni piski moteči, predvsem ponoči, za kar se opravičujemo.«
»Taktni vozi red ni naša iznajdba, to ureditev že desetletja pozna več evropskih držav. Gre za to, da vlaki in avtobusi ves dan vozijo redno, na 30, 60 ali 120 minut. To prinaša zanesljivost, na katero lahko računa potnik. Običajen taktni vozni red je na eno uro, na bolj priljubljenih linijah lahko pol ure. Lahko pa tudi dve uri, kar je še zmeraj bolje kot nič.«
»Delovanje te družbe, ki je bila ustanovljena pred dvema letoma, smo težko pričakovali. To je bil korak, ki je bil dolgo napovedovan. Državno usklajevanje voznih redov je običajno in logično tudi v drugih državah, s tem bistveno olajšajo povezovanje voznih redov.«
»Povezave so še vedno dokaj slabe. Kljub velikim vlaganjem v železnice šele zdaj počasi vzpostavljamo stanje, kakršno bi moralo biti ob rednem vzdrževanju že pred 30 leti. Realno še nismo dobili skoraj nobenih novih prog, imamo izboljšane postaje. Nismo pa še bistveno skrajšali potovalnih časov.«
»Naše železnice so iz časov Avstro-Ogrske, vendar so obnovljene.«
»Pregledali smo nekaj projektov, iz katerih je jasno razvidno, kako si velika gradbena podjetja zagotovijo tako rekoč vse domače posle, znebijo konkurence in določijo cene. Kako potekajo dogovori in kdo je v ozadju? Kakšno vlogo ima pri tem politika?«
»Težava z zamudami in vlaki v Slovenji je recimo samo en tir. In zdaj bi bilo bolj smiselno, da naredimo dva tira, zato, da lahko dva vlaka peljeta, namesto da obnavljamo neko železniško postajo, ki je že tako v dobrem stanju.«
»Če ponudbe, ki prispejo na neki razpis za tretjino, za 30, 40 milijonov presegajo ocenjene vrednosti razpisa, se moramo vprašati o tem, ali je bil projekt dobro pripravljen. Je projektna dokumentacija dobro pripravljena in morda stopiti korak nazaj? Alenka Bratušek se o tem ni vprašala. Nasprotno, šla je v opravičevanje vrednosti ponudb.«
»Nastaja nova gradbena koalicija nove dobe. Hote ali nehote, formalno ali neformalno. Dejstva pričajo, da si te železniške milijarde razdeljuje pet, šet gradbenih velikanov, slovenskih gradbenih velikanov. Vsi drugi pa tukaj nimajo možnosti.«
»Zaprti trg, politično obvladovanje ključnih gradbenih podjetij in skoraj nobene mednarodne konkurence. Bomo gradili razkošne železniške postaje, medtem ko so potovalni časi na železnicah ponekod enaki kot v času Avstro-Ogrske?«