Zdaj govori kustosinja

Kaj so govoril/i posamezniki v vlogi kustosinja

9. april 2023

»Materinstvo je seveda zelo univerzalna in človeška tema.«

Kustosinja je izpostavila univerzalnost in človeškost teme materinstva.
3. april 2023

»Vtis dela je še vedno vznemirljiv.«

Kustosinja Marina Minozzi opisuje vtis dela Enejevega friza.
16. marec 2023

»Spomin na otroštvo, mojemu ljubemu bratu.«

Geraldine Lefebvre je citirala sporočilo, ki ga je Claude Monet posvetil bratu ob nakupu skicirke.
14. januar 2023

»Do nedavno smo zmotno mislili, da se za tem imenom skriva moški!«

Andreja Borin je izrazila presenečenje ob odkritju identitete Fredy Koschitz.
29. november 2022

»Predstavljati si, da bi ženska lahko nekaj izumila, je zelo dolgo ostalo antropološki tabu«

Kustosinja Camille Morineau je opozorila na antropološki tabu, ki je dolgo oviral predstavljanje žensk kot izumiteljic.
18. november 2022

»Terra incognita.«

Kustosinja Andreja Borin opisuje prostor, ki ga fotograf transformira v trpko poetičnost.
30. oktober 2022

»Je šlo za naključje, za spregledano dejstvo?«

Meyer-Büser je dejala, da je bila slika morda obrnjena na glavo ob razpakiranju v MoMI pred več kot 75 leti.
30. oktober 2022

»Ali je mogoče, da je orientacija, razvidna s fotografije, dejansko ta, ki si jo je Mondrian zamislil?«

Kustosinja se je spraševala, ali je orientacija slike, kot je razvidna s fotografije, res tista, ki si jo je Mondrian zamislil.
30. oktober 2022

»Zato je treba zapisati: slika New York City 1 iz umetniške zbirke NRW je obrnjena na glavo.«

Meyer-Büser je poudarila, da je treba zapisati, da je slika New York City 1 obrnjena na glavo.
13. oktober 2022

»Občutek imam, da je vedno iskala neki absolut v slikarstvu in je begala z ene strani na drugo. Bilo je težko, predvsem za žensko.«

Sara Müller opisuje iskanje Elda Piščanec po umetniškem absolutu in izzive, s katerimi se je soočala kot ženska umetnica.
11. oktober 2022

»Zapis nekega začetka, ki se spogleduje z nenehnim razpadanjem na galerijskih tleh.«

Kustosinja opisuje končni rezultat razstave in njegovo povezavo z razpadanjem na galerijskih tleh.
26. avgust 2022

»Dekleta in mlade žene, ki jih je med letoma 1928 do 1934 upodabljal Trstenjak, so nošo nosile šekot vsakdanje oblačilo, čeprav so se določeni elementi noše že opuščali.«

Kustosinja Andreja Borin je navedla v katalogu razstave, da so dekleta in mlade žene nosile nošo kot vsakdanje oblačilo, čeprav so se določeni elementi že opuščali.