Tema: Umetnost

13. november 2021
8. november 2021

»V tem depoju nismo ničesar oklestili.«

Direktor muzeja Sjarrel Ex poudarja, da v Depotu niso zmanjšali ničesar.
8. november 2021
7. november 2021

»Nočna straža je ena najbolj znanih slik na svetu.«

Dibbits je poudaril pomen slike Nočna straža ob začetku restavriranja.
1. november 2021

»Ne, mislim, da sem bila spregledana jaz sama. O meni so si ustvarili mnenje, da sem neka narcisoidna, utrgana, kričeča furija«

Ocenjuje, da je bilo njeno delo 'spregledano' ter da ljudje nikoli niso zares razumeli resnosti njenih umetnin.
1. november 2021

»Svobodo v zameno za to, da njegov hrbet spremeni v živo umetnino.«

Jeffrey ponudi Samu 'svobodo' v zameno za to, da njegov hrbet spremeni v živo umetnino.
1. november 2021

»Ne da bi se prav dobro zavedal, kaj zanj sploh pomeni.«

Sam privoli v faustovsko kupčijo, ne da bi se prav dobro zavedal, kaj zanj sploh pomeni.
25. oktober 2021

»Če je slika vredna milijone, si jo ljudje ogledujejo zato, ker je draga«

Richter je izrazil svoje mnenje o cenah umetniških del in njihovem ogledu.
25. oktober 2021

»doživel je tudi zaplembo platna Die grosse Nacht im Eimer zaradi domnevne nespodobnosti«

Baselitz je opisal svoje pretekle izkušnje z zaplembo platna zaradi domnevne nespodobnosti.
23. oktober 2021

»To je morda največji muzej, posvečen enemu samemu umetniku.«

Direktor muzeja je med ogledom stavbe povedal, da je muzej posvečen enemu samemu umetniku.
23. oktober 2021

»muzej postavitev noče zasnovati 'za vedno', pač pa bi se raje 'organsko' spreminjale s tokom časa.«

Direktor pojasnjuje, da muzej postavitev noče zasnovati 'za vedno', pač pa bi se raje 'organsko' spreminjale s tokom časa.
27. september 2021
27. september 2021

»ki se poglabljajo v porozno medsebojno povezanost jezika, telesa in snovi v spreminjajočih se ekosistemih.«

Umetnik Tuomas A. Laitinen ustvarja situacije in instalacije, ki se poglabljajo v porozno medsebojno povezanost jezika, telesa in snovi v spreminjajočih se ekosistemih.
27. september 2021

»Laitinen se že od leta 2016 v delu svojega umetniškega raziskovanja in prakse dotika raziskav razmišljanja in zavedanja ne-človeških umov, še zlasti hobotnic.«

Laitinen se že od leta 2016 v delu svojega umetniškega raziskovanja in prakse dotika raziskav razmišljanja in zavedanja ne-človeških umov, še zlasti hobotnic.