»Odprtokodni pristop k ustvarjanju umetnosti«
»Za prikaz slike v skoraj vseh svojih delih uporabil mrežno strukturo, ki mu je po njegovih besedah pomagala razbiti obraz v 'inkrementalne enote'.«
»V načinu dela ni nič enigmatičnega.«
»osrednjo pozornost namenja iskanju barvnega in tonskega ravnotežja med figuralnimi liki in papirnato osnovo, ki ga doseže predvsem z odvzemanjem barv in močnih kontrastov. Tekstura kože in oblačil se na večini posnetkov preliva v papir. Gledalec zato ne more več razločiti, kateri fragmenti so originalni in katere je ustvaril s posebnimi učinki novih tehnologij, kaj je površina telesa in kaj papir«
»Sem univerzitetna diplomirana filmska režiserka, ki se najbolje počuti v večmedijskem ustvarjanju in raziskovanju izraznih možnosti s pomočjo vse kompleksnejših orodij in materialov.«
»Prevajanje in predelava vtisa v drugem prostoru in časuMotivni vzvod so, kot pravi, prizori iz občasnih in v zadnjem času 'vsakdanjih s/prehajanj'. Pri tem ne gre toliko za transkripcijo prizorov v likovni jezik na način izkoriščanja učinkov iluzije in stremljenja po realistični upodobitvi, temveč gre bolj za prenos kot prevajanje in predelavo vtisa v drugem prostoru in času – likovna krajina se zgodi v drugi časovnosti znotraj ustvarjalnega procesa.«
»Ustvarjata podobe, ki prikujejo pogled, ga zavežejo, včasih tudi s subverzijo pornografske imažerije - k razmisleku in opredelitvi; da se v tem svetu, kjer nas bombardirajo s podobami, kakšna le izlušči od drugih in nas izzove.«
»Poskušal sem kar največ družiti s prijatelji in znanci ter v tem času kaj pametnega ustvariti.«
»Ustvarja jo s postavitvijo, ki išče soočenja z barvo, materiali in svetlobo, predvsem pa z gledalčevim pogledom.«
»Ne snemam neposredno političnih filmov, da bi promoviral določeno ideologijo ali stališče. Toda vse je politično.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju