»Njen namen je omogočiti 'slišati sliko in videti zvok', za postavitev pa je uporabila fotografije iz niza Uspavanka v različnih izvedbah in medijih ter zvočne posnetke z naslovom Uspavanka za drone, ki naj bi skupaj 'ustvarili občutke videnja zvoka in slišanja slike'.«
»Ta način se mi je zdel primernejši, ker se s temi deli morda nekdo prvič sooči in lahko na njih vadi, kako razumeti in dojemati umetnino. Vsaka umetnina ima več perspektiv. Vsaka bi lahko bila v vseh od petih kategorij, ker vsaka po svoje nekaj izraža.«
»Mislim, da imamo včasih napačen vtis, kaj umetnost je in kaj je bila. To so stvari, ki so bile v sobah, v dvoranah, del družinskih dediščin. Tudi sami umetniki niso bili le to, ampak so bili ljudje, ljubimci, raziskovalci, eksperimentatorji in v umetninah se vse to vedno odraža.«
»In tudi pri slikah je pomemben obrtniški vidik. Gre za spretnost, geometrični princip, ki ga umetnik mora obvladati, da zgodbo učinkovito pove. S tem pa spet pokažem, da lahko na umetnost gledamo z več vidikov – nekaj so čustva, nekaj pa praktične stvari.«
»Komaj deset let je minilo od vzleta bratov Wright pa do prvega zračnega bombardiranja. Če se vam nadrealistični opisi in skice bomb na tleh zdijo neverjetni, morate samo dvigniti pogled, da vidite, da so ljudje v resnici zgradili in uporabili te grozote.«
»Od ogromnega jajca na sredi labirinta, razbitine letala, gostišča, kjer so se zbirali tihotapci konj, in ogromne skulpture konja, simbola naše valute. Skozi spomine v kozarcih za vlaganje, njenih strahov pri grajskem izviru do velikanske kokoši, ki bo valila uganke.«