»V romanu Sto let slepote je kresnikova komisija prepoznala izjemno bogat in natančno izpisan jezik.«
»O Žibernovem romanu Dedič pa je Majda Travnik Vode v reviji Sodobnost zapisala, da v njem avtor 'mojstrsko odslika mreženje vzrokov in posledic delovanja svojih junakov.'«
»Še zdaj včasih premišljujem o zgodbah, ki bi jih lahko povedale stvari, če bi znale govoriti.«
»Vsaka od teh knjig v ožjem in tudi širšem izboru bi si absolutno zaslužila priznanje.«
»Poklon moči knjig in branja, z vprašanji življenja in smrti, obenem pa ga je čista radost brati.«
»Kaj bi povedale stvari, če bi imele dar govora?«
»Gre za drzen, nekonvencionalen roman, ki se sicer ozira za postmodernističnimi postopki, a jih zasuka po svoje, pri tem pa pokaže tudi velik občutek za besedne igrarije, ironične bodice in predvsem pomensko razprtost.«
»Ker sta v slovenski književnosti – nerazumljivo – požig in zločin, povzročena v mestu v zalivu, zanemarjena, sem si rekel, zakaj ne bi te tematike ob Borisu Pahorju, ki se je je lotil novelistično, jaz obdelal romaneskno.«
»Črni obroč je pričevanje. Hkrati tudi vstop v usodo posameznika, njegovo psihologijo in čutenje. Gre za vprašanje nasilja, ki človeka spremeni in mu spremeni tudi pogled na svet in na ljubezen.«
»Nevarnost . . . je v odsotnosti enotnosti, v pravici, ki jo ima vsakdo, da strelja po svoje . . . Kaj pomeni vse to? Razkosanje. In kaj potrebujemo? Enotnost . . . Sklep je diktatura.«
»Vendeje ni več, umrla je pod mečem naše svobode. Zravnal sem jo z zemljo.«
»Nikoli nisem sanjala o bookerju. Nikoli si nisem mislila, da lahko.«
»Kakšno veliko priznanje.«
»Premore razkošje, življenje, moč in strast, kar svet prav zdaj potrebuje.«
»Gre za briljanten roman o Indiji in njeni razdelitvi.«
»Sestrski odnos je krut, neprestano niha med zanikanjem in afirmiranjem ljubezni in pozornosti.«
»Gre za srhljivko, kjer identiteta preprosto mora biti spremenljiva in zmuzljiva; vse drugo bi bilo za roman z naslovom Sestri neprimerno.«
»Dušan Šarotar se pri osvetljevanju preteklosti posveča predvsem spominskim podobam, skoraj s fotografsko natančnostjo tudi predmetnosti, vzdušju in vtisom, ki se pri tem oblikujejo.«
»Pravo gradivo tridelnega romana izgubljeni, tenkočutno in slogovno pretanjeno izrisani pretekli svet, katerega snovnost je nelinearno umeščena v pripovedni potek, in ne široka, vzročno posledično razčlenjena freska tragičnega zgodovinskega dogajanja.«
»Ena naših osnovnih nalog je, da se ločimo od staršev, ne glede na to, ali so ti hladni do nas in imajo absolutno starševsko avtoriteto, so pretirano skrbni ali pa so v vlogi naših najboljših prijateljev.«
»Kak etnolog prihodnosti bo nekega dne razstavil jogi, plastično modro Ikeino vrečko in prenosnik kot simbole moje generacije v tem trenutku.«
»Biti sin samo sinonim za maščevanje.«
»Prisotna ta neredka dinamika vezanosti na mamo, ki ima določeno težavo, o kateri se pogosto ne govori, saj gre namreč za alkoholizem.«
»Zmožnost prevzemanja odgovornosti je nedvomno znak zrelosti.«
»Če želiš biti romantik, moraš biti prav tako malo cinik in obratno, sicer bi bilo zelo težko živeti.«
»Se strinjam, da je za romantiko potrebenega tudi nekaj poguma.«
»Rečem lahko, da prevzemam odgovornost za svojega protagonista.«