»S tem ustvarjamo navidezno resničnost, ki je dandanes vzporedni svet, ki velikokrat kroji naše življenje in ga zaznamuje. A vse to nam ne omogoča pristnega stika s preteklostjo, ki vam ga nudijo razstavljeni predmeti.«
»Velikokrat smo krivični sploh do t. i. Z-generacije, za katero po mojih izkušnjah z mladimi mislim, da premore tako racionalnost, ki je mi starejši mogoče ne, kot tudi empatijo, da lahko razume.«
»V Aljinih vzorcih prevladuje brezskrbna narava, ki nas popelje izven okvirjev današnjih problemov sveta. Popelje nas v sanjski svet cvetlic sedemdesetih in šestdesetih let, katerih oboževalka je, zato lahko v njenih slikah in oblikah čutimo tudi tovrstno nostalgijo in spoštovanje hkrati.«
»V Arhitekturni biser iz 18. stoletja smo postavili najbolj eminentne kose iz zbirke oblačilne kulture, ki je ena najpomembnejših zbirk našega muzeja. S tem želimo med mimoidočimi vzbuditi radovednost in zanimanje, kaj vse se dogaja za našimi okni in zidovi.«
»Naletel sem na nekatera dela, ki govorijo o posebni temi. Umeščena so na začetek razstave. Prva dvorana bi lahko imela naslov Kdo je Banksy?, saj so tam fotografije z umetnikom v akciji. Tam so podobe, na katerih so predstavljene njegove vizualne korenine, morda so to protesti v Franciji maja 1968.«
»Ustvarjalci so se s svojimi deli prijavili na razpis oziroma poziv galerije, že z odzivom nanj pa so izrazili pripadnost temu okolju, s katerim so povezani na tako ali drugače – ali pa sploh ne.«
»Za vrednotenje njihovih del to navsezadnje ni bistveno, pomembnejši, seveda subjektivni, merili selekcije sta bila inovativen pristop in vznemirljivost umetniškega nagovora, kar je prevladalo tudi nad merilom metjejske ustreznosti in v tradicionalne kanone zazrte premočrtne rafiniranosti.«