»Povratništvo kljub vsemu ostaja eno najmanj raziskanih poglavij migracijskega procesa, zato velja prispevke k poglabljanju vedenja vsekakor pozdraviti.«
»Šele ko sem se včeraj vračala v Piran – v Narodni muzej smo na razstavo Spomin Slovenije pripeljali Piranski kodeks – sem pomislila, kakšen privilegij imamo; vsi velikani slovenske kulture in zgodovine z izvirniki na enem mestu.«
»V preprostosti form in kompleksnosti struktur razgaljajo kot vrhunsko oblikovani objekti, ki z neposredno, a večpomensko sporočilnostjo črpajo iz izkustvenega, empiričnega in izhajajo iz znanstvenega, raziskovalnega, iskalnega, intelektualnega in fizičnega.«
»lahko rečemo, da je Milenko kipar mnogoterih materialov in veščin, ki izhaja iz realizma oz. stilizacije prek ekspresije do skoraj abstrakcije, kjer lahko sledimo ustvarjalnemu loku elementov od pradavnine do modernizma in postmodernizma, s kombinacijo različnih materialov, veliko je gline kot prvobitnega materiala, kar ga je potegnilo tudi v mitološki svet – Ojdip, mitološki ptič, dvoglava ovca«
»je zelo pomembno, da imamo v gosteh kiparja, ki je mladost preživel v Postojni, kjer je na svoji generaciji pustil velik pečat, a tukaj še ni imel razstave, čeprav je prva umetniška dela ustvaril prav v tem kraju, od katerega pa se je po študiju nekoliko oddaljil«
»Ker gre za prvo izdajo nagrade in razstave po pandemiji, tokrat posebno mesto zavzemajo knjige, ki so nastale med in po njej ter ponujajo priložnost za razmislek o tem, kako je to obdobje spremenilo naš način življenja, odnose, navade in kakšne posledice je imelo za nas in družbo.«
»Dosežki, ki vodijo v napredek človeštva, so tokrat predstavljeni nekoliko drugače, kot smo običajno navajeni. A z razstavo, pri kateri je z dosežki sodelovalo vseh 26 članic – 23 fakultet in tri akademije – Univerze v Ljubljani, dokazujemo, da znanost in umetnost še vedno stopata z roko v roki in skupaj spreminjata svet in ljudi.«
»Fotografije kot take med sabo in z gledalci odpirajo dialog in omogočajo množico interpretacij. Po eni strani so popolni konstrukti, rebusi, po drugi strani pa delujejo kot zamrznjeni trenutek sredi delovne mize pedagogov, raziskovalcev, ustvarjalcev in vseh drugih sodelavcev Univerze v Ljubljani.«
»Rad_a bi več časa preživel_a pred tem umetniškim delom, vendar je boleče, če moram stati. Če se strinjaš, se usedi.«
»Njegova skrivnostna božanstva niso slepo zavezana nobenemu konfesionalnemu verstvu, ampak samo videnjem ali iskanju kozmičnih izvorov življenja, ki se uresničuje v skrivnostnih 'sinkretističnih' podobah, zamaknjenih v horizonte brezbrežne večnosti.«
»A umetnikova dela je po Komeljevih besedah vendar mogoče dojeti tudi kot 'prispodobo človeškega zaupanja v prihodnost, v kateri ob brezčasnih piramidah, mitičnih nestvorih in med neznanimi obredji s svojim vstajenjskim oznanilom še najbolj dominira starodavni, a neuničljivi Kristus, ki ga ponekod pridržuje kozmični faraonski Bog'.«
»Razumeli smo se in čutili, da se spopadamo z enakimi konflikti. Živimo v mestih, za katera sumimo, da nam niso pripravljena zagotoviti službe, doma in življenja. Vendar pa razumemo naš položaj kot uporniškega proti establišmentu, za katerega verjamemo, da je mrtev, a še vedno na oblasti. Poleg tega se sprašujemo o posledicah zavračanja uveljavljenih družbenih norm.«
»Kažejo potrebo človeka po izražanju nečesa abstraktnega, po ustvarjanju simbolnega in po trajnem zapisu zgodb, zaobljub in tudi nedovoljenih besed. So neizpodbitni kazalniki razvoja človeške ustvarjalnosti, ki je vodil do enega od njenih vrhuncev – knjige.«
»S predstavitvijo vseh teh izjemnih arheoloških predmetov iz desetih priznanih slovenskih muzejev želi Arheološki muzej Frankfurt poudariti izreden pomen, ki ga je imel slovenski prostor v prazgodovini in skozi vsa zgodovinska obdobja.«