»Ko se je konj, nekoč plemenita in človeku izjemno vredna žival, umaknil parnemu stroju, je njegova vrednost padla. Danes ga uporabljamo samo še za zabavo, rekreacijo in klobase. Danes vrednost pada človeku.«
»S tem postopkom dobiš osnovni abstrahirani svetlostni in barvni odtis oglasnega letaka, izračunan s pomočjo povprečja in združevanja med posameznimi točkovnimi slikovnimi enotami.«
»V naši galeriji ves čas sledimo slovenskim avtorjem mlajše srednje generacije, torej avtorjem sredi svoje kariere, ki delajo presežna, velikopotezna dela. Med njimi je zagotovo tudi Meta Grgurevič.«
»Meta sicer izhaja iz neke strukturirane ideje, ima pa zelo močen moment pri materializaciji te ideje. Formalno so potem njena dela izjemno zanimiva, vizualno zelo komunikativna, in to je nekaj, kar je edinstveno v našem prostoru.«
»Ta razstava ni pomembna le zame, ampak za celotno sceno, ki se je dogajala v teh osmih letih. Vsi smo bili veliki entuziasti in smo radi skupaj delali. Vsi smo delali z utopično idejo, da se kljub ne najbolj idealnim pogojem da nekaj narediti. Iz tega smo se ogromno naučili in vplivali drug na drugega.«
»Mislim, da je umetnost edino področje, ki dopušča svobodo razmišljanja in svobodo raziskovanja. Mene so starši vedno vzgajali, da je treba biti v življenju radoveden, da se moraš poglobiti v tisto, kar te zanima.«
»Delo Here we go again ... System 317, Situacija iz serije Resolucija, 2019 je doživelo zelo dober strokovni odziv in avtor je v dogovorih za več novih postavitev v ZDA, Evropi in na Japonskem, ki pa so zdaj zaradi poškodb in potrebe po popolni obnovi oziroma novi izdelavi pod vprašajem.«
»Ustvarjalec lahko izrazi tisto, kar čuti. Monošter je kraj, ki se nahaja na tromeji in povezuje različne narode. Tako tudi kolonija združuje ustvarjalce različnih narodov, generacij, slogov in načinov likovnega ustvarjanja. Tudi to ponovno dokazuje, da je umetnost tista, ki nas povezuje in ki vpliva na to, da obstajamo, da imamo lastno identiteto ter da je umetnost tista, ki ne pozna meja in ki govori univerzalni jezik.«
»Lahko povabimo največje, najuglednejše umetnike z vsega sveta, pa to ni porok za nastanek dragocenih del. Neprecenljive so namreč tiste umetnine, ki nastanejo v prijetnem, prijateljskem okolju in odražajo njegov ustvarjalni utrip.«
»Zdaj že uveljavljena mednarodna likovna kolonija je v vseh teh letih postala polnoletna, a se je kljub mladosti uveljavila v širšem prostoru. To potrjujejo umetniki, ki se radi vračajo in vsako leto prihajajo novi.«
»Na manjšem prostoru bo mogoče na kar precej dinamičen način spoznati Prešernovo življenje in delo.«
»Dodali smo tisto, kar je bilo nujno, da lahko Prešerna prikažemo v čim bolj različnih umetniških zvrsteh.«
»Želeli smo govoriti tudi o ženski, ki smo jo postavili v zlato sobo. Med drugim predstavljamo mater Eleonoro, ki je kot prva prednica uršulinskega samostana skupaj z naprednimi ljubljanskimi meščani ustanovila šolo za meščanska dekleta.«
»Njihova uresničitev seveda temelji na spoštovanju žlahtne likovne tradicije, njenega vključevanja v sodobni slikarski izraz, ki pa v ničemer ne zanemarja neposrednih vplivov številnih sodobnih tehnologij, povezanih z vizualno umetnostjo … avtorjeva težnja ostaja najti nekaj izvirnega in avtorsko razpoznavnega ter to deliti z javnostjo na vse dosegljive načine.«