»Pri tem se osredotoča na odslikavo posameznih majhnih delcev; poleg njihove biološke strukture jo zanima, na kakšen način lahko ti mikroorganizmi posegajo v življenja večjih organizmov in kako njihov mikrokozmos postaja del v mozaiku večjega makrokozmosa, v katerega smo vpeti ljudje, rastline in živali.«
»Celotna ekipa katedre, ko so študentje oddali male črne obleke, je bila že od začetka presunjena, saj je nastalo toliko lepih primerkov. Vsaka zase je detajlno dodelana in unikat v pristopu k oblikovanju, uporabi trajnostnih načel, formiranju same silhuete, se pravi oblike ... Izjemen projekt!«
»Gotovo, vsak ga v svoji zgodbi nastavlja. Že s tem, ko se sprašujemo, kakšna je ta mala črna obleka ... Ko je nastala, je bila revolucionarna zato, ker je žensko osvobodila steznikov in krinolin in se je lahko gibala. Vsako obdobje sproti pa se je preizpraševalo, kaj pa zdaj tisto udobje in svoboda predstavljata ženski.«
»Danes bi bila takšen obisk in prodaja zelo uspešna, vendar entuziazem organizatorjev, načelna politična podpora, dobra medijska pokritost in prilagajanje odpiralnega časa takrat niso zadoščali, da bi z vstopnino in deležem od prodaje pokrili stroške.«
»S svojim ugledom so jamčili za pomembnost dogodka, s svojim položajem pa so gotovo tudi konkretno olajšali pridobivanje dovoljenj, prostorov in ne nazadnje finančnih sredstev za razstavo.«
»Vsebine, ki avtorje zanimajo, so se z epidemijo intenzivirale. Tako kot ostali svet so se znašli v 'prostoru' tranzicije, tako osebne kot kolektivne. Zato jim je blizu ideja koncepta liminalnosti, ki se v današnjem času kaže kot družbena transformacija v t. i. novo normalnost.«
»Avtoričin slog zaznamujeta verizem in pravšnja mera detajlov; kritiki jo zaradi njene jasne in realistične risbe, pa tudi zaradi same vsebine, pogosto uvrščajo med predstavnice 'magičnega realizma' v stripu.«
»Vključitev manj znanih in neznanih fotografij ter podob, narejenih iz negativov za to priložnost, pri tem Dolenčeve tematsko in slogovno raznolike cikle zaokroža v konceptualno mnogo bolj enovito celoto, kot smo bili o njegovem opusu vajeni razmišljati.«
»Živimo v kulturi sebkov, svoje podatke pa dajemo tehnološkim gigantom, ki jih uporabljajo za napovedovanje našega vedenja. Z uporabo tehnologije sprejemanje lastnih odločitev tako rekoč oddajamo zunanjim izvajalcem.«
»Na nezavedni ravni bi rekli, da se s klovnovim likom približamo našim najglobljim strahovom, saj tako rekoč v enem liku holistično ponotranjimo celostni spekter negativnih čustev, ki smo jih v societas prinesli iz zgodnjega otroštva, ko je klovn nosil ne le avtohtono nelagodje, temveč hkrati še avtoriteto.«
»Manj poznajo njegovo umetniško fotografijo, saj se je kot fotograf umetnik Jože Kološa - Kološ razvil šele, ko je odšel iz Prekmurja v Koper, takrat je zelo veliko delal za različna podjetja, vodil je tudi fotoslužbo v tovarni Tomos.«
»Zanimive so tudi fotografije s srečanj in iz kolonij, kot je Koštabona, ki jo je začel. Imamo jih celo serijo in zato ga seveda dobro poznajo tudi drugod, saj je polovico življenja preživel zunaj Prekmurja.«
»Arhitekturo predstavljamo v galeriji, da bi jo ljudje resnično opazili in videli. Da bi postali pozorni na okolje, ki nas vsakodnevno obdaja, a ga večinoma sprejemamo nezavedno, kot nekaj samoumevnega, čeprav še kako vpliva na kakovost našega življenja.«
»Arhitektura je najbolj javna od vseh umetnosti. Okolje in prostor opredeljujeta vse nas in naše življenje mnogo bolj, kot se tega zavedamo.«
»Trajanov steber je bil že prej kot model za steber na pariškem trgu Vendôme. Napoleon in Francozi so južno od stebra hoteli oblikovati velik trg. Toda med rušenjem hiš so naleteli na veliko arheoloških najdb, zato so se vprašali, ali naj uničijo tudi te.«