»Svojo kontemplativno govorico artikulira s formalnimi, semiotičnimi in pomenskimi elementi ter večino napora posveča sebi lastnim tipologijam.«
»Pri Weinbergerjevih delih zato ne govorimo o slikah kot objektih, kot tudi ni material ta, ki prihaja v ospredje. Gre za sliko, ki jo lahko razumemo kot okno oziroma še bolje rečeno – sliko kot ekran.«
»Glede na to, da si je bilo obsežno in težko pričakovano razstavo Gerharda Richterja mogoče ogledati le devet dni, preden smo morali zapreti muzej, je izjemnega pomena, da lahko njegove slike iz serije Birkenau pokažemo širšemu newyorškemu občinstvu.«
»Kajti dragocenosti, ki jih razstavljamo tukaj, povedo, kakšno bogastvo, kakšni dragulji se skrivajo v naših depojih in kako žalostno je, da niso na ogled javnosti.«
»Ustvarjalno pot Silvana Omerzuja zaznamuje izrazita interdisciplinarnost, saj se kot ustvarjalec ni nikdar zavezal eni sami umetniški disciplini ali mediju, marveč je hkrati deloval kot vizualni umetnik, scenograf, lutkar in gledališki režiser.«
»Kompleksne objektne instalacije, ustvarjene iz lesa in kombinirane z najrazličnejšimi materiali, ki prikazujejo ekspresivne in pogosto groteskne motive, v katerih se odražata subtilna družbena kritika in obešenjaški humor.«
»Gre za njegovo dokumentacijo različnih lokacij, krajine, socialnega okolja. Lokacij ne prepoznamo, prav tako tudi oseb ne. Očetove fotografije (fotografije gozdarja) so izgubljeni spomin, čas in prostor, o katerem ne vemo ničesar.«