»Kaj naj človek sam s sabo, ko v družbi nima več funkcije? Ko je oddelal službo, zgradil hišo, vzgojil otroke? Ko se zdi, da ga nihče več ne potrebuje? Ima sploh še svoje mesto na tem svetu? Ko ni ničesar več, kar bi moral: je takrat čas, da obupa, ali za to, da dela tisto, kar si želi? Kaj pa, če je to stvar odločitve?«
»To je Ljubljana previsokih cen, inflacije, Wolta, cenenih literarnih večerov, aspiracij po veličini, po tem, da bi se nekako izrazili, Ljubljana generacijskih konfliktov, nestrpnosti iz pomanjkanja, Ljubljana nepremičninske krize in Ljubljana, glavno mesto v državi, ki trpi za pomanjkanjem vizije.«
»Fascinantnost poigravanja dua Silence z razsežnostmi dvomov, strahov, obsesij in fantazem nezavednega je mogoča ravno zato, ker sta prej – in pri tem jima odločilno pomaga prav igra Katarine Stegnar – do potankosti razgradila razmerja prvega.«
»Čustvena preprostost objema se v predstavi Snježane Premuš spreminja v različne, kompleksnejše krajine, v katere se sedimentirajo nelinearni pomeni, ki se lahko razprostrejo pred nami šele, ko jih začnemo brati skozi svojo izkušnjo gledanja in soprisostvovanja.«
»Letošnji državni selektor nas je postavil pred težko nalogo, a najverjetneje tudi sam ni imel najlažje - pa vendar nas je obdal z bogatimi in kakovostnimi predstavami, ki nas skupaj opominjajo, da je gledališče kljub trudu posameznika vendarle umetnost skupnosti.«
»Ob tem pa tudi srečevanje igralcev in skupin na odru, za odrom in z druge strani odra v dvorani. Linhartovo srečanje vse gledalce vedno znova prepriča o tem, koliko ljubezni je vložene v nastanek predstave v ljubiteljskem gledališču.«