»Realno znanje morda to ni, se je pa treba zavedati, da je bilo včasih vrednota znanje, danes je vrednota ocena.«
»Starši, ki niso kompetentni v teh primerih, v podrobnosti analizirajo delo učiteljev, izvajajo pritiske, kričijo na učitelje.«
»V tem primeru sem si vzela tri ure in pol časa, da sem se s starši pogovorila.«
»Starši namreč dve leti mislijo, da imajo odličnjaka, v tretjem razredu pa jih čaka razočaranje. To nato projicirajo na učiteljico.«
»Peticija je sramotna do vseh, ki delujejo na področju izobraževanja.«
»Določene zadeve potrebujejo oko strokovnjakov.«
»Vodimo dialog, naj se mnenja krešejo, da bo naša šola postala boljša.«
»Naj se razprava, h kateri bodo povabljeni vsi deležniki, začne čim prej, ker je to v dobro otrok, učiteljev in staršev.«
»Peticijo sicer jemljem resno, vendar vse tisto, kar je zapisano v njej, nikakor ne kaže na neko konsistentnost sprememb v šolskem sistemu.«
»Učni načrti so morda res obsežni, a imajo učitelji razmeroma veliko avtonomije, kaj bodo obravnavali.«
»Družba se razvija. Tradicionalni vzgojni ukrepi ne delujejo več, zato je treba najti tudi ustreznejše pristope drugje, predvsem pri izvajanju pouka.«
»Gre za predlog, da bi dijakom v srednjem strokovnem izobraževanju omogočili zaključek pri splošnih izobraževalnih predmetih na enak način kot pri splošni maturi.«