»V interesu Slovenije in vseh nas je, da je to sprejeto čim prej in da bo zadovoljilo vsa merila Evropske komisije.«
»Ta načrt čim boljši in čim hitreje sprejet.«
»Upoštevali bomo vsa navodila Evropske komisije.«
»Želimo pa si, da ne bi bilo preveč administriranja in da ne bi bilo preveč birokratskih ovir, ki znajo zavleči izvajanje tovrstnih načrtov.«
»To ni tekmovanje, niso olimpijske igre.«
»Vedeti moramo, da smo vse države v enakem položaju in da ni tekmovanja med državami, katera bo prva, katera bo druga.«
»Čisto razumem tudi vaše delo, da pač uporabite kakšen delovni osnutek in tako naprej, ki še ni čisto gotov, ampak to ni končen izdelek.«
»Ne učimo se za ocene, ampak za znanje.«
»Če ne zaupajo, naj tega raje ne počnejo.«
»Se ne učimo se za ocene, ampak za znanje.«
»Pri pouku instrumenta in petja se znanje oceni najmanj trikrat v ocenjevalnem obdobju, pri pouku plesa, komorne igre in orkestra pa vsaj dvakrat.«
»Pri predmetih, za katere sta s predmetnikom določeni več kot dve uri tedensko, pa se znanje ocenjuje najmanj trikrat v šolskem letu.«
»Veselja in smeha, pa tudi kakšne solzice ni manjkalo, ne pri otrocih kot tudi ne pri starših.«
»Učitelji prve triade so prav ta isti problem izpostavili in me prosili, naj prenesem strokovnemu delu v NIJZ-ju to vprašanje, pobudo, prošnjo ‒ ali bi lahko kaj naredili glede tega ukrepa? Vsekakor bomo poskušali tudi tule poiskati kakšno malo boljšo rešitev.«
»Verjemite mi, da se vsi zelo trudimo, v prvi vrsti učiteljice in učitelji, da so pozorni na ta čustveni del ponovnega prihoda in sodelovanja z otroki. Dajemo vse od sebe, smo v vseh skupinah, ki pišejo priporočila, tesno povezani s tem delom stroke.«
»Dobivamo številne pozive. Eni so takšni, drugi pa pravijo ravno nasprotno, naj pravzaprav ne pošljemo v šolo niti v vrtec nikogar več. Tisto, kar smo mi poiskali v danem trenutku, je najrealnejša možnost izvedbe vzgojno-izobraževalnega procesa.«
»57. člen ustave je jasen in pravi, da je obveznost države, da zagotavlja izobraževalni proces. V danih razmerah je tisto, kar država lahko zagotovi in uspešno usmerja, proces, kakršen zdaj poteka.«
»Kot rečeno, opazujemo epidemiološko sliko, zelo realno gledano bi rekla, da v prvih dveh tednih to ni ravno mogoče.«
»Nekaj šolskega dela je suhoparnega, razno prepisovanje, delovni listi, tu še vidim mogoče malo rezerve, da bi učitelji posegli po kakšnih malo bolj inovativnih pristopih.«
»Otroci so bili že prej veliko obremenjeni v šoli, zdaj se pa ta stres samo še povečuje, otroke je težko motivirati za to delo, ki je veliko preobsežno.«
»In ne bi smelo nekoga kaznovati za to, ker ni mogel obdelati snovi, za katero ni imel pogojev.«
»Stvari so že ušle iz rok.«
»O, to pa ja. Za ocene se zelo borijo, pa pravzaprav ne za visoke ocene, borijo se za petke. Ker nič manj kot pet, nič manj kot 100 odstotkov ni več dobro, kar je po mojem mnenju strašno skrb vzbujajoče, saj ta tekmovalnost ustvarja nesrečne otroke, ustvarja občutek, skorajda večne neuspešnosti.«
»Noben moški nima pravice prisiliti žensko, da se pokrije.«
»Ne, pes ni znorel. Kriv si ti, ker se ga nisi naučil voditi.«
»Če je katoliška vera pristna, je lahko prihod drugače verujočih tudi izziv.«
»Če kdo vpraša hčerko, kje je njena mamica, pojasnim, da ima še enega očka.«
»Gredo okrog štiri ali pet, zelo malo je slabših.«