»Poudarki v pesmih se zgoščajo okrog različnih vsebin: govorijo o slikarkah in slikarjih, o času nastanka, o likovnih problemih, o lastništvu slik ... Vselej pa so sporočila povezana z današnjim časom in prostorom ter z besediščem mladih«
»Zdelo se nam je, da dobivamo dostop do idej in izkušenj, na katere v angleškem jeziku po navadi ne naletimo. V svoji analizi spola, družbenih razredov in rase se izogne vsem predvidljivim stereotipom. Na vsakem koraku so presenečenja. Zaljubili smo se.«
»Kar se v resnici naučimo o 'arabskem svetu', je to, da obstajajo izjemni pisatelji ... In to v celotni regiji ‒ ne samo v bolj znanih centrih ustvarjalne dejavnosti, kot so Egipt, Palestina, Libanon in Maroko, ampak tudi v manj literarno razvpitih državah, kakršna je Oman.«
»To je dober primer ohranjanja in predstavitve arheoloških ostalin in situ v urbanem kontekstu, kar je izziv, s katerim se pogosto srečujemo po vsej Evropi. Zasnova paviljona ‒ premišljena in nevsiljiva zgradba ‒ je skladno integrirana v obstoječi ulični niz in ohranja njegovo kontinuiteto.«
»Film Fight Girl režiserja Johana Timmersa je med tremi kandidati osvojil letošnjo evropsko nagrado mladega filmskega občinstva Evropske filmske akademije (EFA).«
»V preteklih 16 letih kontinuiranega delovanja je tandem ustvaril obsežen opus video-, fotografskih in multimedijskih del, ki z dobršno mero humorja in samoironije obravnavajo absurde sodobnega vsakdanjika, podvrženost konvencijam tradicije in popularne kulture ter kontradikcijam sveta umetnosti. Nagovarjata posameznika, vpetega v večplastne mehanizme današnje neoliberalne stvarnosti ter pokažeta na njegovo ujetost v vsakodnevne rutine.«
»Množična posilstva deklic (sošolk) niso možna, če so deklice proti. Za spolni odnos sta odgovorna oba udeleženca, saj se dogaja pri polni zavesti obeh.«
»Nedvomno je ena najvplivnejših osebnosti v sodobni svetovni arhitekturi ‒ v nenehnem iskanju, brez strahu pred spremembami in preizkušanjem novih idej. Njegova arhitektura temelji na globokem razumevanju ne le arhitekture, ampak tudi filozofije, zgodovine, teorije in kulture. Povezal je Vzhod in Zahod, ne z mimikrijo ali kolažem, temveč z ustvarjanjem novih poti.«
»Intenzivni nastop, ki najde ravnotežje med nasiljem in ranljivostjo, kar gledalcu daje občutek negotovosti prihodnjih dejanj lika, ter za prikaz notranjega sveta emocij z izjemno subtilnostjo.«