»Seveda to velja samo za starorusko petje. Izbiram pa tudi repertoar 19. in 20. stoletja, kjer je najmanj harmoničnih ugibanj in premišljenosti, da bi izvabili solze javnosti.«
»Džez je glasba, ki od glasbenika zahteva močno tehnično znanje samega inštrumenta, močno harmonsko obvladanje in pa močen osebnostni izraz. Je glasba, ki mi dovoljuje umakniti se v svoj svet in hkrati ostati povezan s publiko.«
»Si potovanje basista in skladatelja lahko predstavljate kot odisejado z vikinško ladjo klasične gradnje 'knarr', ki se je odlikovala po sposobnosti dolge plovbe, veliki hitrosti in izjemni vzdržljivosti v neurju.«
»(Post)modernistično zanikanje sintaktičnih pravil, ki se kaže v samosvojem zapisovanju naslova skladbe oziroma pesemskega cikla, ter sama strukturiranost poezije se pomenljivo odražata v formi glasbenega dela, ki bi ga lahko opredelili kot prekomponirani simfonični samospev.«
»Če govorimo o različnih stilih baročne glasbe, italijanskem, francoskem, nemškem, lahko govorimo tudi o različnih slogih oblačenja, tudi lasulje so bile različne in vse to, mislim, da bo zelo zanimivo za mlade poslušalke in poslušalce, ki bodo lahko ob spremstvu svojih staršev prišli na koncert.«
»Za konec smo prihranili še s soncem in strastjo obsijane glasbene razglednice iz Španije in Latinske Amerike, ki nas bodo prav gotovo popeljale do glasbenega vrelišča večera.«
»Se božična kantata Sveta noč Andreja Makorja kot obsežnejše vokalno-instrumentalno delo razgrinja v treh 'stavkih', od katerih je vsak sestavljen iz instrumentalnega uvoda ali mediger (poimenovanih kot Variacij), ki povezujejo posamezne glasbene točke.«
»Gledalcem želimo povedati, da če smo povezani kot skupnost, kot skupina, kot ustvarjalci in obiskovalci dogodka, v en ples, obrnjeni drug v drugega, lahko skupaj ustvarimo občutje varnosti. To je ta trenutek zelo pomembno.«