»S koncertom skupine Perpetuum Jazzile. Ta skupina je namreč nastopala v številnih evropskih mestih in predstavljala ne samo slovensko predsedovanje, ampak Slovenijo in slovensko kulturo.«
»Zvočni preplet flavte in široke barvne palete godal, posebej aktualen v 18. stoletju, si utira pot k ponovno obujeni priljubljenosti – navdihnil je tudi Amy Beach, pionirko med ameriškimi skladateljicami in nacionalni simbol ženske kreativnosti.«
»Iz gostujočih umetnikov izvabi presenetljivo pestrost, od divjega zaklinjanja do razburkanega zbora sambe – Rastilho je odet v odmeve in odjeke z 'napakami', kot so praskanje z nohti, prasket, sopihi, hropot ter zvok strun, ki udarjajo po prečkah – linije, ki se zlivajo v enovit zvočni mozaik.«
»Njegovo posebno razpoloženje prikliče mojstrovine od 60. in 70. let naprej. Kiko zajema vplive od legend brazilske pesmi in akustične kitare, kot so Dorival Caymmi, Baden Powell, Joao Bosco ali Gilberto Gil.«
»Hvaležni smo maestru Barenboimu, da je junija 2020 v Musikvereinu dirigiral prvi koncert Dunajske filharmonije po koronskem zaprtju družbe. Prihodnje leto bo praznoval tudi 80. rojstni dan. V znak te globoke umetniške vezi smo ga prosili, da bo 1. januarja 2022 še tretjič stopil na stopničke novoletnega koncerta.«
»Daniel Barenboim zavzema izjemno mesto v zgodovini Dunajske filharmonije. Z njim ne uživamo le v dolgoletnem in plodnem umetniškem partnerstvu, temveč tudi v sijajnem prijateljstvu.«
»Čeprav ponekod neenakomerno, Šerbedžijeva Ne okreći se, sine uspešno korespondira s tem časom primanjkljaja koncertnih in kulturnih vsebin, ki niso povezane s televizijo in spletom, ko so naši spomini, tako ali drugače, zgolj duhovna hrana in pomemben vir čustvenega življenja.«
»Njegov namen je bil veliko bolj vizionarski za tisti čas − Schumann je očitno posegel po prepoznavnih in edinstvenih barvnih in izraznih zmožnostih violončela ter jih skladno vtkal v enako virtuozno tretirani orkestrski part.«
»Spletel delo, netipično za svoj čas, ki pa vsebuje takšno razkošje čustev in zvočnih barv, da je skozi zgodovino vse bolj navduševalo tako izvajalce kot poslušalce.«
»Nadaljujem. Z razvijanjem svojega zvoka in izraza. Nič manj intenzivno kot s prejšnjim solo projektom Vollmaier: Kind of Laibach, v katerem sem se dotaknil svojega ekstrema jakosti.«
»Klavir ponudi izraz, svetlobo in temo. Tega v Gallusovi dvorani dobro poznam, kmalu se zopet spopadeva. To je boj. Je strast, življenje in ja, tisti trenutek, ki nima začetka niti konca.«
»Bowrain pa je glede svojega nastopa zapisal, da odpira 'novo poglavje v svojem ustvarjanju. V zadnjem letu sem se začel bolj temeljito ukvarjati s svojim glasom.'«
»Kako se v muziki in poeziji soočiti z izolacijo, samostjo, strahom, odgovornostjo in skrbjo, kako uglasbiti in ubesediti široko paleto čustev in stanj, v katera nas je pahnil ta 'kužni' čas.«
»Imamović ga je kot odličen instrumentalist odpeljal še korak naprej, ga pustolovsko spustil v glasbene brzice, kjer je potreboval veliko spretnosti in strasti, da je iz njih vzplamtela nova presunljiva in uspešna zgodba.«