»Po nekem naključju smo prišli še do Tilna Slakana, ki smo ga prosili, če lahko izvajamo njegovo skladbo Sagittarius/Strelec, kar nam je z veseljem odobril, tako smo prišli do še ene čudovite skladbe. Potem smo dodali še Stavek Aarona Coplanda.«
»Umetnost je s tem najprej potrdila, kako velik vpliv na naše vsakdanje življenje in družbene vloge imajo znanstveni izsledki in njihova industrijska realizacija, na drugi strani pa razkrila, da so kognitivni postopki, ki jih uporablja znanost, seveda precej podobni tistim, ki zaznamujejo umetnost, a jih zaradi prevlade čutnega pogosto spregledamo ali celo odmislimo.«
»V takšnem okvirju je treba misliti Opus I. skladatelja, glasbenika in raziskovalca Dreja A. Hočevarja. Gre za nekakšno platformo, znotraj katere se razvija kompozicija, a hkrati v povratni zanki tudi način našega mišljenja glasbe ‒ njenega ustvarjanja, poustvarjanja in poslušanja. Model, ki ga razvija Hočevar, je tako na eni strani kompleksen in preskriptiven, po drugi strani pa odprt, saj ponuja izvajalcu predvsem serijo napotkov, omejitev in odprtih 'poti', po katerih se giblje.«
»Nadaljuje veliko tradicijo slovenskih koncertnih flavtistov zadnjega pol stoletja – od Borisa Čampe in Irene Grafenauer do sodobnosti – in je eden izmed reprezentantov svetovne koncertne flavte.«
»Če lahko rečemo, da brez Francije ne bi bilo harfe, lahko dodamo, da brez harfista Pierra Jameta ne bi bilo del najlepšega komornega repertoarja za harfo. Njegova prizadevanja k obogatitvi harfnega repertoarja predstavljajo rdečo nit koncerta, ki ga boste poslušali.«
»Ponovni zagon po covidu-19 mora biti tudi fizičen in ne le digitalen. To, da se za gledalce odpira Scala, je močna spodbuda za naprej tako za Milano kot tudi za vso državo. Ta poteza govori o zaupanju in pogumu.«
»Tokratni koncert bo veliko več kot umetnost dveh glasbenikov na dveh inštrumentih. To bi bilo preprosto nemogoče ob imenu Boštjan Gombač, ki je tokrat številnim pihalom dodal še klavir. Čaka nas presenetljiva glasbena izkušnja, ki bi ji kakšen kulinarični recenzent dal oceno s kruhom pomazano.«
»Podoben spored skladb sem izbral tudi za radijski koncert. Razpoloženje v izbrani glasbi današnjemu času primerno niha med ezoterično naivnim na eni strani in peklensko morbidnim na drugi strani – seveda z vsemi vmesnimi odtenki. V Karg-Elertovi glasbi lahko poleg duhovitosti in groteske najdemo vso paleto človekovih občutij in umetniški harmonij jih lahko zelo subtilno izrazi.«
»Vale je navdušujoče raziskovanje vmesnika med violino in tehnologijo ter med poloma intimnosti in mogočnosti, tako razkošnih, globokih in prostranih kot pokrajina, ki leži v osrčju glasbe, poimenovane po umetnikovi rodni dolini York (Vale of York).«
»V zadnjem letu je večje število glasbenic in glasbenikov svoje talente uporabilo tudi za sporočanje kritike do oblasti in trenutnih razmer v naši družbi. Z današnjim koncertom se bomo skupaj spomnili nekaterih opaznejših stvaritev in se skupaj zahvalili njihovim avtorjem.«
»Danes se bomo protestno zbirali in družili kar na kavčih! Ob 19.00 si oglejte spletni koncert v živo z ustvarjalci, ki so nas v preteklem letu bodrili, podžigali in opogumljali s svojimi pesmimi.«