»Mlada pevka z vrhunskim glasom in petjem, obdanim v neskončno zvočnost ob edinstveni elektronski reinkarnaciji fada in podčrtavanju njegove univerzalne razsežnosti izpod prstov glasbenega čarovnika iz Barcelone, ki je poznan tako ljubiteljem flamenka, delal je s Silvio Perez Cruz in Rosalio, kot tudi fender rhodes avantgardnega rocka.«
»Slišati je, kot bi izrasla iz zgodovine, se spojila z njo ob glasovih velikih div, ki odzvanjajo v stranskih uličicah njenega notranjega sveta. Njun prvenec je ob izjemnih kritikah izšel za založbo Glitterbeat. Čarobna glasba za vse čase.«
»V pesmih, kot so Barco Negro, Foi Deus, Ave Maria Fadista, Medo ali Gaivota, od katerih je vsaka spomenik v zgodovini fada, se Lina izkaže kot popolna, resnična in nadarjena umetnica, katere glas nas straši. Njeni nastopi so predvsem človeški, ganljivi, besede si iztrga iz srca, namesto da bi jih oblikovala s tehniko, ki jo pozna. Njen nastop pa s priredbami, ki jih je pripravil Raül Refree, osvetljuje fado v novi luči. Brez kakršnih koli trikov ali filtrov, temveč z umetnostjo, ki daje fadu edinstven elektronski pristop, ki poudarja njegovo univerzalno stanje.«
»Boj se po Pompetovih besedah tako odvija med umetnimi 'pljuči' harmonike in glasom glasbenika ter med predmetnostjo akordeona in telesnostjo izvajalca.«
»Nemška komorna akademija iz Neussa s kombinacijo entuziazma in predanosti ustvarja dih jemajoče predstave, zato jih uvrščajo med vodilne komorne orkestre v Nemčiji.«
»Člani orkestra, ki prihajajo iz 20 različnih držav, so razvili globoko medsebojno razumevanje, ki se zrcali v ustvarjanju edinstvenega zvoka, tako v studiu kot na odrih po vsem svetu. Njihov obsežen repertoar sega od baroka, avantgarde do džeza.«
»Pozorni smo hoteli biti tudi na to, da je letos 100-letnica rojstva Astorja Piazzole, zato sta tu dve njegovi, in pa 100-letnica smrti Josipa Ipavca ‒ velik skladatelj, smo ga zelo upoštevali, smo tudi njega vključili.«
»V tej odprtosti in sprejemanju različnosti, ki nas bogati in nam omogoča živeti v miru ter ustvarjalnem sodelovanju, vidim največji dosežek evropskega povezovanja in obet prihodnosti.«
»Slovenski filharmoniki smo dolgo zimo prebili večinoma pred kamerami in mikrofoni ter v svet pošiljali glasbo, ki je po svetovnem spletu iskala pot do vas.«
»Naši spletni koncerti so bili za marsikoga uteha, za druge zadovoljstvo, za nekatere pa lahko prvi stik z našo glasbo, ki je morda vzbudila željo po obisku pravih koncertov.«
»Zavestno se obnašamo in delujemo tako, kot da je – ali bo – odslej spet vse v najlepšem redu. V to nas žene neusahljivi optimizem in želja po neposrednem stiku z vami.«
»Spoznali bomo avtorja, ki je živa legenda – lani marca je dopolnil častitljivih devetdeset let in že ob 70-letnici mu je eno najdražjih praznovanj v zgodovini osrednjega ameriškega kulturnega središča posvetil Kennedyjev center v Washingtonu.«
»Pod vodstvom estonskega glasbenega vodje in ustanovitvenega dirigenta Kristjana Järvija z inovativnimi zamislimi vsak koncert preobrazijo v unikatno glasbeno potovanje.«
»Tudi Arva Pärta navdihujejo. Estonski skladatelj (86), eden najvplivnejših našega časa, daje velik poudarek na spiritualnost, zakone narave in krog življenja. Vse to izraža v glasbi, ki je hipnotična in meditativna.«
»Jean Sibelius je ustvaril štiri legende iz Kalevale - štiri simfonične pesnitve - na podlagi zbirke ljudske poezije severovzhodne Finske in Karelije (danes Rusije). Tretja iz niza nosi naslov Labod iz Tuonele in temelji na zgodbi o nordijskem mitološkem bitju iz podzemnega kraljestva mrtvih.«