Ključna beseda: gledališče

26. marec 2020

»To je resnično pomembna izkušnja za gledalca in za nastopajoče.«

Gatsalov je delil svoje mnenje o posebni izkušnji za gledalca in nastopajoče.
15. marec 2020

»Gledališče je prostor živega skupinskega umetniškega navdiha«

Pezdir opisuje gledališče kot prostor živega skupinskega umetniškega navdiha.
7. marec 2020

»Če je cilj, da se vključim v slovensko družbo, me sprejmi z ljubeznijo.«

Milan Marković Matthis se je spominjal verbalnega napada gledalca na premieri predstave v Ljubljani.
11. februar 2020

»Bodi, kar si. Bodi velik.«

Gaja Višnar opisuje pristop k trženju in samopromociji v Ameriki.
11. februar 2020

»V šovbiznisu ni prostora za samosabotažo.«

Gaja Višnar poudarja pomembnost samozavesti in samopromocije v šovbiznisu.
11. februar 2020

»Moraš se prodajati, biti podjetje sam zase.«

Gaja Višnar poudarja pomembnost samopromocije in podjetniškega pristopa v šovbiznisu.
6. februar 2020

»Mislil bi si, da bi se naučili.«

Hamilton je na predstavitvi predstave spregovoril na splošno o vojnah, ki temeljijo na ponavljajočih se človeških principih – pohlepu, političnih ciljih in včasih popolnem nesmislu.
6. februar 2020

»Malega človeka, tistega, ki v vojno ne gre po izbiri, ampak ga v to prisilijo državni voditelji.«

V predstavi je predstavljen tudi glas 'malega človeka, tistega, ki v vojno ne gre po izbiri, ampak ga v to prisilijo državni voditelji,' so povedali ustvarjalci.
30. januar 2020

»Če ne zavzameš stališča, nisi človek.«

Izpostavljena je politična nevtralnost in stališče, da brez zavzemanja stališča nisi človek.
25. januar 2020

»Če ne bi bilo teh 30 let, ne bi bilo niti takega Ilije Čvorovića.«

Režiserka Tatjana Mandić Rigonat razlaga, kako je nastala predstava Balkanski špijon in vpliv 30 let na lik Ilije Čvorovića.
25. januar 2020

»Kot takratni Ilija Čvorović, ki se je prav tako bojeval proti kapitalistom, se današnji Ilija Ćvorović bojuje proti neoliberalnemu kapitalizmu, v resnici je ostal po srcu socialist.«

Režiserka Tatjana Mandić Rigonat primerja Ilijo Čvorovića iz preteklosti s sodobno različico in opisuje njegovo bojevanje proti neoliberalnemu kapitalizmu.