»Poobjave namreč potrebujejo komercialni mediji.«
»Zakon o STA-ju v delu, ki se nanaša na zagotavljanje fotografij, je milo rečeno zmeden.«
»Še tako široka razlaga zakona za takšno obvezo STA ne daje osnov.«
»S tem bo STA kot izvajalec javne službe uničil prosti trg, saj bo vsem drugim fotografom in medijem onemogočil konkurenčno ravnanje, torej ponujanje svojih fotografij na prostem trgu.«
»Če bodo fotografije STA-ja v visoki resoluciji in brez vodnega žiga na voljo brezplačno, bo s tem sledilo sesutje trga reportažnih fotografij, saj drugi fotografi in fotoreporterji svojih fotografij ne bodo mogli prodati, ker bodo kupcem na voljo brezplačne fotografije STA-ja, opozarjajo.«
»Lumen kot luč, svetloba in sreča ter radost ob rojstvu mnogih Primorcev in Istranov, tukaj sem bila rojena jaz in vsi moji ... luč tudi kot upanje na boljši jutri.«
»Poleg umetniških del smo vanjo vključili artefakte, ki so nastali ob dolgotrajni pobudi, prek katere smo pripadnikom javnosti, večinoma upokojenim delavcem iz zaprtih tovarn v Cluju, omogočili, da fotografije, na katerih so upodobljeni, postanejo njihova last.«
»Vsebine, ki avtorje zanimajo, so se z epidemijo intenzivirale. Tako kot ostali svet so se znašli v 'prostoru' tranzicije, tako osebne kot kolektivne. Zato jim je blizu ideja koncepta liminalnosti, ki se v današnjem času kaže kot družbena transformacija v t. i. novo normalnost.«
»Ljubezen je mogoče najti na vsakem koraku«
»Vedno odražajo ljubeznivost vsakega dne, ki jo je mogoče videti vsepovsod – če le znaš gledati s srcem«
»Vedno skuša odkriti tisto, kar je mnogim pogledom zastrto, svojim fotografskim projektom pa rada vdihuje nekaj malce drugačnega in svetovljanskega«
»Tretja pandemija kuge je glede vizualnega prikaza izbruhov nalezljivih bolezni zelo pomembna, saj je bila prva pandemija, ki so jo ljudje fotografirali.«
»Te fotografije so nekakšna zapuščina, vizualni jezik, s katerim opisujemo in razumemo epidemije vse do danes.«
»Tone Stojko, samoiniciativni garač, je bil s sprva skromno, nato pa z vedno bolj sofisticirano fotografsko opremo, obvezno prenosno lestvijo in izjemnim občutkom za sosledje dogodkov vedno znova na pravem mestu. Tudi takrat, ko je med množico protestniških transparentov v objektiv svojega fotoaparata ujel tistega z napisom Naša jeza je brezmejna.«
»Najpomembnejši družbenopolitični dogodki, ki so se zgodili v tem obdobju, so bili ujeti skozi objektiv fotoreporterjev Tanjuga. V več fotoreportažah si lahko ogledate aktivnosti, kot so dela na prenovi prometne infrastrukture, odstranjevanje ruševin, delo bolnišnic in otroških domov, življenje na vasi, spremljate lahko tudi kulturne dogodke ter tudi obnovo športnega in fizkulturnega življenja.«
»Obiskovalci razstave si bodo lahko ogledali dramatične prizore zadnjih bojev za osvoboditev države, najpomembnejše trenutke dokončanja politične revolucije, obsežne posege v obnovo države in normalizacijo življenja, vseprisotne brazgotine in posledice vojne, pa tudi začetek institucionaliziranega dela na stvarjenju novega, socialističnega človeka.«
»Ugotovitev, da gre verjetno za Johna Demjanjuka, je bila kombinacija najsodobnejših policijskih metod in zgodovinskih raziskav.«
»Fotografije zagotovo ne dokazujejo, da je bil moj oče v Sobiborju, in ga bodo morda celo razbremenile, ko bodo podvržene forenzični analizi.«
»Na ta dan se je njuno življenje končalo.«
»Zame je bila osupljiva izkušnja, ko sem videla te slike Sobiborja.«
»Nič od vsega, kar človek postavlja in gradi, v njegovih očeh ni boljše in vrednejše kot mostovi.«
»Če se ozremo v preteklost, bomo hitro ugotovili, da so na primer vojne razmere za mostove nedvomno najusodnejše, zlasti za večje konstrukcije z izrazitim strateškim pomenom.«
»Fotografije mostov so likovno avtorsko delo in hkrati tudi pomembno dokumentarno gradivo, ki bo, upam, osnova za vse nadaljnje posege na teh objektih.«