»Delo tovrstnih fotografov je v prvi vrsti odvisno od trenutnih potreb javnega medija, v čigar 'službi' so. Zavezani so nenehnemu in kontinuiranemu iskanju odzivov na aktualne, za družbo pomembne dogodke, ki so v določenem trenutku v središču njene pozornosti.«
»150 let Cinkarne je 150 let gradnje identitete Celja kot industrijskega in delavskega mesta.«
»Živimo v skrajno polarizajoči se dobi, polni lažnih novic, zaradi česar ljudje postavljajo pod vprašaj verodostojnost medijev. In kot vemo, umetna inteligenca laže. Kakšno verodostojnost imaš, ko začneš objavljati fotografije, generirane s pomočjo umetne inteligence?«
»poznamo predvsem kot slikarja, ki v brezprostorje slikarskega platna naseljuje abstrahirane reminiscence predmetov, delov človeškega telesa ter nekakšnih hibridnih bitij. Ne izogiba se le jasnosti motiva, temveč tudi barv; čiste barve so pri njem redke«
»rad išče barvne kombinacije, ki ne veljajo za lepe, njegova poteza je na videz nekoherentna, popačitve v otroški maniri pa nas spomnijo na art brutovsko iskanje neobremenjenega izraza«
»Čeprav ob fotografiranju ni imel v mislih slik in kiparskega dela, lahko morda zdaj, ko razstavlja vse troje, razmišljamo o podobnem veselju do opazovanja, čudenja in beleženja sveta okoli sebe«
»Lahko bi šlo za stanovanje babice, kot ga je dokumentiral Boštjan Pucelj ali Tanja Lažetić s fotografijami, mestoma podobnimi Kocjančičevim«
»Pred mojimi očmi se je moralo zvrstiti kar nekaj podob, preden sem doumela, da pri Kocjančiču ne gre za eno samo stanovanje. Gre za stanovanja neznancev, sem izvedela, kjer je umetnik delal kot pleskar«
»Fotografije razblinjajo nacistični mit, da so bili napadi 'spontani izbruh nasilja' in ne pogrom, ki ga je orkestrirala država.«
»Bodo služile kot večne priče še dolgo potem, ko preživeli ne bodo več tukaj, da bi pričali o svojih lastnih izkušnjah.«
»Fotografski material turneje Occupied Europe tour 1983, dokumentarno pričevanje, neizogibno za razumevanje Laibacha, je bil izgubljen skoraj dve desetletji.«
»Pozneje je padla ideja, da se skupaj odpravimo še na turnejo po Evropi, kar je bilo precej zanimivo, saj so imeli oni oblečene angleške uniforme, mi pa jugoslovanske.«
»Še niso srečale s skupinami iz vzhodne Evrope; sploh pa ne s takšnimi kot, je Laibach - z neznosnim industrijskim hrupom, oblečene v vojaške uniforme.«
»Nesorazmerno prikazovanje temnopoltih otrok na fotografijah z namenom nabiranja sredstev.«
»Celoten poslovni model MSF-ja temelji na prodaji človeškega trpljenja.«
»Nekaj fotografij ne dosega standardov v smislu dostojanstvene predstavitve bolnikov ali skupnosti.«
»Kot zaveden Slovenec je Plečnik poudarjal narodno samobitnost in podpiral Osvobodilno fronto, druga svetovna vojna pa ga je osebno zelo prizadela.«
»Ko misliš, da vse poznaš, te znova preseneti z novimi oblikami in detajli. Imam srečo, da si lahko vzamem dovolj časa, da jih opazujem v različnem času, v različnem vremenu in se potem odločim, kako jih bom prikazal na fotografijah.«
»Ni bila naša, ker je nismo hoteli. Niso je hoteli niti Bošnjaki. Niso je hoteli begunci, ki so pribežali v Slovenijo.«
»In ker je niso hoteli, so pred njo bežali. Ženske z otroki, otroci brez staršev, najstniki, starci.«
»Bili so naši bližnji, iz vojne, ki ni bila ne naša ne njihova. Tisti, ki niso živeli pri svojih sorodnikih v Sloveniji, so bili zaprti v t. i. begunskih centrih, oropani vsakršnega človeškega dostojanstva.«
»Kako bomo uzrli drugega človeka, je vedno odločitev posameznika.«
»Sporočila pod takimi objavami so kar deževala. Bralci so prepoznavali osebe na njih, kraje, kjer so bile posnete, in delili tudi osebne zgodbe.«
»Obenem pa lahko razstavo dopolnijo s svojimi komentarji in celo lastnimi fotografijami oz. dopolnijo naš arhivski fond za prihodnje razširitve.«
»Naš delovnik je dopoldne, a ker so ljudje izrazili željo, bomo za tiste, ki ne morejo k nam dopoldne, danes pripravili ogled popoldne.«
»To so letalski posnetki Maribora malo pred drugo svetovno vojno, ki jih je naredil uslužbenec na občini, a tudi civilni in vojaški pilot Franjo Pivka. Te posnetke imamo v obliki negativa. Ti so bili digitalizirani in so prvič predstavljeni na takšen način.«
»Dostopnost brezplačnih fotografij je grožnja poklicu.«
»S tem niso razčiščene vse dileme, kot navaja naročnik pravnega mnenja.«
»Predstavlja neposredno grožnjo fotoreporterskemu poklicu.«
»Mogoče je prodajati le fotografije, ki se ne nanašajo na najpomembnejše dogodke.«