»Bil je mrzel januarski dan, ko sem opazila dve srni, ki sta tekli skozi vinograd. Naredila sem nekaj fotografij in bila razočarana, saj sem takrat imela le širokokotni objektiv – za takšen motiv pa bi potrebovala teleobjektiv. Šele pozneje, med urejanjem, sem prepoznala pravi potencial: širokokotni objektiv je omogočil, da prizor ni bil preveč približan, s čimer je zasnežena pokrajina ostala ključni del kompozicije. Fotografija je izstopala v svoji preprostosti in skoraj črno-beli estetiki.«
»Ko sem prejela sporočilo, najprej nisem mogla verjeti. Večkrat sem preverila, ali gre za spam, prepričana, da je prišlo do napake. Ko sem dojela, da je resnično, sem planila v jok. Obšel me je močan občutek hvaležnosti do vseh, ki so verjeli vame. Nikoli si nisem mislila, da lahko takšno tekmovanje osvojim s fotografijo 'navadnih' srn, fotografirano v mali vasici v Pomurju.«
»Presrečna sem, da je tokrat prepričala preprostost in zgodba, ki odpira nešteto možnosti za interpretacijo. Ta nagrada je prišla ob pravem trenutku in mi pokazala, po kateri poti moram nadaljevati.«
»Nismo si tako različni. Seveda obstajajo kulture, ki so bolj unikatne od drugih, ampak vsi samo poskušamo preživeti. Vsi se trudimo ljubiti bližnje, poskušamo biti dobri starši, trudimo se, da bi nam šlo v življenju dobro. Vse to nam je skupno.«
»Če se težko izognemo številnim pomenom, ki jih kače nosijo v naši kulturi, njihova prisotnost na tej razstavi lahko prikliče dvojno naravo tehnologije kot pharmakona, ki je hkrati zdravilo in strup, odvisno od njegove uporabe.«
»Ne obravnavati tem, povezanih z grozo, ki je sama ne doživljam, zagotovo ni rešitev. Hkrati pa se mi zdi nujno, da se kot avtorica vsebin spoprijemam z dilemami, vprašanji in nenehnimi občutki sramu in krivde.«
»Ne gre za oživljanje in podoživljanje nečesa, česar absolutno ne moremo razumeti, ampak za neko faktično reprezentacijo dogodka, prek katerega dobimo občutek vseobsegajoče groze in nerazumevanja tovrstnih zgodb.«
»Razstavljena dela so po eni strani rezultat raziskave formalnih zakonitosti fotografskega medija, še posebej svetlobnih učinkov, tonskih vrednosti in kontrastov, po drugi strani pa so vizualni odraz njunega osebnega videnja sveta, introspekcije in dobrega poznavanja zgodovine fotografije ali umetnosti.«